Kaufland lansează „marea cuponiadă”. Retailerul preia strategia folosită de companiile americane
Discounterul german le oferă clienților posibilitatea să beneficieze de anumite reduceri atât timp cât se prezintă la casă cu un cupon decupat din ziarul magazinului.
Campania este valabilă până pe 30 martie, de joi până duminică.
„Decupează din ziarul Kaufland cuponul de reducere, ia de la raft produsul indicat pe cupon și la casa de marcat se aplică instant reducerea înscrisă pe acesta”, explică reprezentanții Kaufland.
Reducerea se aplică la prețul de raft al produsului, numai în perioada valabilității cuponului.
Cuponul promoțional corespunde unei singure achiziții pentru un produs participant la campanie (o bucată). În cazul în care produsul de pe cupon face parte dintr-un sortiment cu mai multe variante de articole (menționate în cupon), achiziția cu reducere se aplică unui singur articol (o bucată) din respectivul sortiment.
Un cupon de reduceri poate fi folosit pentru achiziția unui singur produs. Cu toate acestea, nu este restricționat numărul de cupoane folosit. Kaufland România, în calitate de organizator, nu va verifica proveniența cupoanelor din ziarul Kaufland primite la casele de marcat din magazine, nici nu va efectua verificări ale traseului cupoanelor cu reduceri după efectuarea distribuției ziarelor Kaufland în căsuțele poștale.
Rețeaua Kaufland România se ridică la 91 de magazine. Cel mai recent a fost deschis la finele săptămânii, la Oradea.
Kaufland este cel mai mare retailer din România după valoarea vânzărilor, depășind Metro Cash&Carry și Carrefour. În 2012, hipermarketurile cu profil discount au avut o cifră de afaceri netă de 6,4 miliarde lei (1,4 miliarde euro), în creștere cu 15% față de 2011, și un profit net de 274,5 milioane lei (61,6 milioane euro), cu 64% mai mare.
Retailerul a deschis primul magazin în România în anul 2005. Compania este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai operează pe plan local rețeaua de discount Lidl.