Prima pagină » Știri » Licitație la Radioul Public: cine vinde spațiul publicitar al SRR în 2015-2016

Licitație la Radioul Public: cine vinde spațiul publicitar al SRR în 2015-2016

Licitație la Radioul Public: cine vinde spațiul publicitar al SRR în 2015-2016
Licitație la Radioul Public: cine vinde spațiul publicitar al SRR în 2015-2016

Radioul Public a demarat efectiv în această vară o licitație deschisă pentru atribuirea contractului de gestionare și vânzare a spațiului publicitar al SRR, prin reprezentare media.

Licitația a fost câștigată de regia Best Advertising & Consult SRL, potrivit unui anunț publicat, vineri, pe site-ul e-licitatie.ro.

Contractul a fost atribuit pe 24 noiembrie, criteriul de atribuire fiind prețul cel mai scăzut.

Valoarea totală finală a contractului este de 90.000 de lei, fără TVA.

Licitația a fost demarată după ce Consiliul de Administrație al Radioului Public a aprobat, printr-o hotărâre, inițierea procedurii de achiziție în vederea cumpărării unor servicii de gestionare și vânzare a spațiului publicitar SRR, prin reprezentare media, pentru perioada 1 ianuarie 2015 – 31 decembrie 2016, după cum agenția MEDIAFAX a relatat pe 6 august.

Potrivit caietului de sarcini al licitației, această procedură a vizat „identificarea și stabilirea celui mai bun și profesionist partener în domeniul gestionării și vânzării spațiului publicitar, care să asigure SRR venituri cât mai mari din publicitate”. Această activitate se va desfășura pe parcursul a doi ani, în urma încheierii unui acord-cadru și ulterior a două contracte subsecvente anuale.

Spațiul publicitar al SRR oferit spre gestionare și vânzare este de maximum 8 minute/oră, aferent fiecăruia dintre posturile Radio România Actualități, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor, Radio România 3 Net „Florin Pittiș” și Radio România Regional, în funcție de specificul și grila de programe a fiecărui post.

SRR are în vedere ca, prin achiziția acestor servicii, operatorul economic declarat câștigător să încheie contracte cu clienți, în numele și pe seama Radioului Public, pentru un venit minim garantat anual de 3.150.000 de lei fără TVA (circa 700.000 de euro fără TVA), respectiv 6.300.000 de lei fără TVA (circa 1.400.000 de euro fără TVA), pe 2 ani.

La evaluarea ofertelor, comisia de evaluare va avea în vedere prețul cel mai scăzut care rezultă din aplicarea celui mai mic comision ofertat la un venit de 9.000.000 de lei, echivalentul a 2.000.000 de euro (exclusiv TVA), pentru 24 luni, respectiv 4.500.000 de lei, echivalentul a 1.000.000 de euro/an (exclusiv TVA).

Regia Best Advertising & Consult SRL se ocupă de vânzarea spațiului publicitar aferent posturilor din portofoliul Societății Române de Radiodifuziune, începând din anul în 2012.

Valabilitatea contractului de gestionare și vânzare a spațiului publicitar al SRR încheiat cu SC Best Advertising & Consult SRL a încetat pe 8 mai 2014.

În aprilie 2014, Radioul Public a inițiat procedura de achiziție de la regia Best Advertising & Consult SRL a unor servicii de vânzare a spațiului publicitar aferent posturilor din portofoliul său, în perioada 8 mai – 31 decembrie, valoarea contractului fiind de 29.400 de euro (exclusiv TVA).

În 2013, SRR a avut venituri din publicitate de 3,6 milioane lei, potrivit raportului de activitate pe anul trecut al Radioului Public.

Societatea Română de Radiodifuziune deține în prezent posturile Radio România Actualități, Radio România Internațional, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Antena Satelor, Radio3Net, Radio București, peste 10 stații regionale și locale și Radio Chișinău. Acestora li se adaugă postul online pentru copii Radio Junior și agenția de presă Rador.

Citește și