Litoralul turcesc, în topul preferințelor iubitorilor de vacanțe. Cât scot ROMÂNII din buzunar pentru concediul ideal
Românii iubesc concediile și destinațiile perfecte pentru relaxare. Una dintre ele fiind Antalya, o stațiune pe placul tuturor, chiar dacă prețurile sunt mai mari ca anul trecut, mereu există bani puși deoparte pentru vacanțe.
La doar două ore distanță de România, Turcia e printre destinațiile ideale pentru români.
Sunt puțin peste 20 de grade în Antalya şi, chiar dacă bate puțin vântul, familiile cu copii pornesc spre piscină sau spre plajă încă de la prima oră a dimineții.
Anul acesta, turiştii au ajuns mai devreme decât de obicei.
„Am preferat să venim în Antalya acum datorită temperaturilor. La peste 20 de grade în luna aprilie este ok. Datorită condiţiilor de cazare şi masă din Turcia, de asta am ales ca destinaţie”, a spus un turist român.
Pentru unii, vacanţa în Antalya e deja tradiţie. O familie din Gorj vine în Turcia de 9 ani.
„Este foarte greu să compari pentru că pe litoralul românesc foarte puţine hoteluri oferă all inclusive. (n.r. A cheltuit) aproximativ 1.000 de euro all inclusive pentru două persoane”, mai spune turistul român.
Prețul pentru o vacanță în Antalya pornește de la 1.200 de euro
Un sejur la un hotel de 4 stele costă între 800 şi 1000 de euro, în timp ce un hotel de cinci stele costă între 1.300 şi 2.200 de euro.
Desigur, diferenţele sunt în funcţie de staţiune şi de servicii.
Preţul pentru o vacanţă în Antalya porneşte de la 1.200 de euro pentru 7 nopţi de cazare şi două persoane, iar românii care vor să meargă într-o vacanţă la un hotel de lux vor scoate din buzunar peste 2.000 de euro, potrivit Observator.
Resorturile din Turcia şi-au câştigat clienţii prin sistemul all inclusive: mâncare şi băuturi toată ziua, cluburi pentru copii şi spectacole sau concerte seara.
„Avem un mini club care este deschis de la 10 la 11 seara. Avem multe tobogane pentru cei mici, pentru adolescenți, părinții se pot alătura copiilor și pe toboganele cu apă”, spune Liselotte Huzghe, director de marketing.