Supermarketurile din România au anunțat implementarea unor măsuri suplimentare de igienă, dezinfecție și prevenție în contextul răspândirii coronavirusului pe teritoriul României.
„În magazine și sediul central au fost alocate echipe responsabile de implementarea măsurilor suplimentare de igienă și prevenție. Am demarat și un set de măsuri pentru a proteja angajații din birouri. De asemenea, am pus la dispoziție și o linie telefonică specială pentru informarea corectă și completă a angajaților”, informează reprezentanții Kaufland, potrivit incont.stirileprotv.ro.
„Suntem în contact şi coordonare permanente cu autorităţile centrale şi locale pentru a transpune imediat toate deciziile pe teme de siguranţa sanitară, în plus faţă de ce am pus deja în aplicare. Pentru că responsabilitatea aparţine fiecăruia dintre noi, am intensificat comunicarea cu clienţii noştri, plasând afişe de informare publică în cadrul magazinelor despre cum să păstreze igiena şi cum să se protejeze, conform instrucţiunilor autorităţilor, dar şi programelor interne. De asemenea, invităm clienţii să cumpere responsabil, ceea ce au nevoie pentru familiile lor, într-un mod rezonabil, nu influenţaţi de panică”, transmite Tiberiu Dăneţiu, directorul de marketing Auchan Retail România, într-un comunicat transmis de presă.
La momentul transmiterii acestei știri, în România, sunt confirmate 48 de cazuri și 1.450 de persoane se află în carantină, în timp ce aproap 13.000 sunt în autoizolare la domiciliu.
Centrul Național de Supraveghere și Control al Bolilor Transmisibile (CNSCBT) a realizat o hartă interactivă unde apar în timp real informații referitoare la răspândirea coronavirusului COVID-19 pe teritoriul României.