Prima pagină » Știri » MĂSURI de PREVENȚIE. Ce măsuri au luat supermarketurile pentru a limita răspândirea noului coronavirus

MĂSURI de PREVENȚIE. Ce măsuri au luat supermarketurile pentru a limita răspândirea noului coronavirus

MĂSURI de PREVENȚIE. Ce măsuri au luat supermarketurile pentru a limita răspândirea noului coronavirus

Supermarketurile din România au anunțat implementarea unor măsuri suplimentare de igienă, dezinfecție și prevenție în contextul răspândirii coronavirusului pe teritoriul României.

Măsuri de igienizare:

  • toate suprafețele și obiectele de utilizate de clienți și personal, dezinfectate în totalitate cel puțin o dată pe oră (cărucioarele de cumpărături, coșurile de mână, mânere, clanțe, balustrade, cântarele de la Legume-Fructe, cleștii de la brutărie, casele Express, casele de marcat în exterior și în interior, POS-urile, mobilierul de la case și Biroul de Informații, butoanele de lift, scările rulante, mesele de la Grill și altele);
  • toalete și spațiile comune ale angajaților, dezinfectate în totalitate cel puțin o dată pe oră;
  • amplasarea stațiilor cu dezinfectant de mâini care poate fi folosit în mod gratuit în zonele pentru clienți, dar și la casele de marcat.

„În magazine și sediul central au fost alocate echipe responsabile de implementarea măsurilor suplimentare de igienă și prevenție. Am demarat și un set de măsuri pentru a proteja angajații din birouri. De asemenea, am pus la dispoziție și o linie telefonică specială pentru informarea corectă și completă a angajaților”, informează reprezentanții Kaufland, potrivit incont.stirileprotv.ro.

„Suntem în contact şi coordonare permanente cu autorităţile centrale şi locale pentru a transpune imediat toate deciziile pe teme de siguranţa sanitară, în plus faţă de ce am pus deja în aplicare. Pentru că responsabilitatea aparţine fiecăruia dintre noi, am intensificat comunicarea cu clienţii noştri, plasând afişe de informare publică în cadrul magazinelor despre cum să păstreze igiena şi cum să se protejeze, conform instrucţiunilor autorităţilor, dar şi programelor interne. De asemenea, invităm clienţii să cumpere responsabil, ceea ce au nevoie pentru familiile lor, într-un mod rezonabil, nu influenţaţi de panică”, transmite Tiberiu Dăneţiu, directorul de marketing Auchan Retail România, într-un comunicat transmis de presă.

La momentul transmiterii acestei știri, în România, sunt confirmate 48 de cazuri și 1.450 de persoane se află în carantină, în timp ce aproap 13.000 sunt în autoizolare la domiciliu.

Centrul Național de Supraveghere și Control al Bolilor Transmisibile (CNSCBT) a realizat o hartă interactivă unde apar în timp real informații referitoare la răspândirea coronavirusului COVID-19 pe teritoriul României.

Autor