Mazda recheamă în service aproape 2.300 de mașini în România

Publicat: 21 07. 2017, 16:29

Rechemarea se referă la 2.282 de vehicule, din următoarele modele: vehicule Mazda CX-5 produse între 17 noiembrie 2011 și 26 decembrie 2015, vehicule Mazda CX-3 produse în perioada 10 februarie 2015 – 26 decembrie 2015, vehicule Mazda3 Hatchback produse între 17 decembrie 2008 și 10 august 2013, vehicule Mazda5 produse între 16 iunie 2010 și 1 aprilie 2015, vehicule Mazda6 Hatchback produse între 2 octombrie 2007 și 31 august 2012 și vehicule Mazda6 Wagon produse în perioada 4 decembrie 2007 – 25 decembrie 2015.

„Defecțiunea constă în faptul că stratul de protecție anticoroziune de pe amortizoarele de hayon ale vehiculelor vizate, aplicat pe capătul cilindrului exterior, poate să nu furnizeze o suficientă protecție anticorozivă. Pătrunderea apei sărate în interiorul capacului de capăt al cilindrului amortizor poate provoca coroziunea acestuia. În timp, accentuarea coroziunii poate provoca ruperea capului amortizorului în timp ce hayon-ul este deschis sau închis. În acest caz, hayon-ul poate să cadă brusc, iar piesele rezultate din ruperea capului pot răni persoanele din jurul hayon-ului”, se arată în notificarea transmisă de Mazda către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).

Acțiunea constă în înlocuirea ambelor amortizoare de hayon cu unele noi, îmbunătățite, fără costuri din partea clienților. Durata reparației este de aproximativ 60 de minute.

Clienții vizați de această campanie vor fi informați în legătură cu această campanie, pentru a se prezenta cu vehicule la un dealer autorizat în vederea înlocuirii ambelor amortizoare de hayon.

Acțiunea începe din luna iulie 2017 și are ca limită de finalizare sfârșitul anului.