Mediafax Group anunță preluarea unui procent minoritar din acțiunile 2Parale, prima și cea mai mare rețea de afiliere din România, se arată într-un comunicat dat publictății vineri.
Potrivit comunicatului, tranzacția ar urma să se încheie până la finele acestui an, urmând ca Mediafax Group să preia procentele deținute de Ștefan Iordache. Tranzacția va fi asistată de casa de avocatură Biriș Goran, lider de piață în domeniul asistenței juridice în tranzacțiile IT.
La runda de investiții participă și Sergiu Neguț (partener Wanted Transformation, ex-Deputy CEO&Board member Regina Maria), care va deveni acționar minoritar și membru al board-ului. Dorin Boerescu va rămâne în continuare CEO și cel mai important acționar.
„Ecommerce-ul este o direcție strategică pentru Mediafax Group, este o componentă importantă a strategiei noastre de transformare dintr-o companie de media clasică într-una adaptată timpurilor actuale. Succesul 2Parale în acoperirea pieței, eforturile lor în educarea partenerilor, atât magazine, cât și afiliați, precum și echipa de management ne-au convins să ne alăturăm și să punem umărul la creșterea acestui business, a declarat Orlando Nicoară, director general Mediafax Group.
„Parteneriatul cu Mediafax este o etapă naturală în evoluția 2Parale, dată fiind poziția ambelor companii pe piețele pe care activează. Vom intensifica alături de ei eforturile de educare a pieței și de creștere a portofoliului, consolidându-ne poziția pe piața de performance marketing, atât în afiliere, cât și în pay-per-click. Alături de asocierea strategică cu Mediafax purtam discuții avansate și pentru atragerea de capital de creștere – oportunitățile sunt foarte mari și vrem să profităm de momentul foarte bun în care ne aflăm”, a explicat Dorin Boerescu.
„Am intrat în acționariatul 2Parale încrezător în potențialul de dezvoltare al rețelei. Mă bucur să văd că acest potențial a dat roade și că 2Parale și-a consolidat statutul de lider al pieței de marketing afiliat. Sunt convins că și pe viitor evoluția rețelei va fi una cel puțin la fel de bună”, a declarat Ștefan Iordache, COO Leo Burnett Group.
Prin acest parteneriat, 2Parale devine singura rețea de afiliere folosită în portofoliul de site-uri al Mediafax Group, care atinge zilnic peste 1,5 milioane de vizitatori duplicați și mai bine de 6 milioane de vizitatori unici/lună.
2Parale este prima și cea mai mare rețea de afiliere din România și Bulgaria, iar Divizia de PPC (fondată și condusă de Cristian Ignat – unul dintre cei mai cunoscuți specialiști și traineri români Google AdWords) este agenție Platinum Google Engage. 2Parale e singura rețea de marketing afiliat membră a IAB România. Portofoliul 2Parale include peste 275 de campanii (printre care se numără Elefant, OTP Bank, Provident, evoMAG, Fashion Days, RCA-ieftin.ro, F64, Miniprix și TinaR) și mai bine de 26.000 de afiliați, care au livrat 83 de milioane de click-uri și au generat advertiserilor vânzări de peste 62,6 de milioane de lei (fără TVA). Conversiile generate prin 2Parale sunt publicate și pot fi accesate în timp real.
Având experiența de peste 20 de ani a Agenției de presă Mediafax și unele dintre cele mai puternice echipe editoriale, Mediafax Group are ca expertiză producția de conținut editorial valoros și dezvoltarea de platforme optime pentru distribuția sa. Rezultat al sinergiei operațiunilor de print și online, Mediafax Group produce cel mai diversificat conținut media de pe piața românească, atragând o audiență de milioane de cititori lunar. Portofoliul Mediafax Group include 26 de branduri (printre care se numără Ziarul Financiar, Mediafax, Business Magazin, Pro Sport, The One, Ce se întâmplă, doctore?, Glamour, gandul.info, Pro Motor, Playboy, GQ), dintre care 9 lideri de piață, reprezentând produse editoriale print sau online ce furnizează cel mai diversificat conținut de pe piața media din România. Este publisherul cu cele mai mari venituri din publicitate în print și online (sursa: BRAT, ianuarie – decembrie 2012).