Mediafax Monitorizare a lansat primul serviciu complet de monitorizare media – www.monitorizare.mediafax.biz
Mediafax Monitorizare a lansat luni, pe platforma online www.monitorizare.mediafax.biz, primul serviciu complet de monitorizare media, într-o interfață grafică performantă și ușor de folosit.
„Noul site Mediafax Monitorizare include un modul de analize online, clienții având acces în timp real la analizele brandurilor monitorizate. Analizele de monitorizare sunt cantitative și calitative, conțin cei mai mulți și relevanți indicatori de pe piață și ajută la evaluarea permanentă a imaginii din media românească a brandurilor monitorizate”, se arată într-un comunicat.
Odată cu noul modul de analize online, Mediafax Monitorizare a introdus un nou tip de vizualizare a rapoartelor zilnice, pe subiecte, lucru ce va permite vizualizarea acoperirii unui topic pe toate tipurile de media (presă scrisă centrală, locală, radio, TV, web).
În noua interfață grafică se regăsește și posibilitatea setării alertelor radio, TV și web, utilizatorul fiind atenționat prin e-mail dacă un cuvânt cheie a apărut într-o știre.
Alte îmbunătățiri ale serviciului Mediafax Monitorizare sunt: introducerea în pachetele de monitorizare web a unui număr de 9000 de site-uri ale publicațiilor și agențiilor de presă internaționale, monitorizarea forumurilor și a aproximativ 13.000 de conturi Google+. Acestea se adaugă celor 57.000 de surse monitorizate în prezent, în care sunt incluse cele mai multe publicații centrale și locale din piață, site-uri, bloguri, conturi de Facebook, Twitter și Google+.
Mediafax Monitorizare oferă astfel specialiștilor în PR primul serviciu complet de monitorizare și cel mai util mod de informare în timp real privind aparițiile în media ce fac referire la companiile sau produsele lor.
„Am realizat aceste îmbunătățiri în urma multor întâlniri cu clienții noștri, la sugestiile lor, ținând cont și de tendințele de pe piețele internaționale de monitorizare media. Tindem spre un serviciu care să fie parte integrantă a fiecărui birou de comunicare din orice companie, ușurând semnificativ munca oamenilor de PR, prin relevanța și rapiditatea lui. Nu oferim un simplu site, ci o platformă online performantă, un instrument de lucru ușor de folosit”, spune Andra Voiculescu, Publisher Mediafax Monitorizare.
Începând cu luna martie 2012 clienții Mediafax Monitorizare au avut posibilitatea să testeze noua platformă și să ofere feedback. Serviciul Mediafax Monitorizare va funcționa la adresa monitorizare.mediafax.biz”>www.monitorizare.mediafax.biz, în paralel, în cele două interfețe, veche și nouă, pentru o perioadă în care clienții vor putea testa noile îmbunătățiri și se vor putea familiariza cu noul serviciu.
Mediafax Monitorizare este primul serviciu românesc de monitorizare profesionistă a presei, lansat în 1998. În prezent, Mediafax Monitorizare furnizează rapoarte zilnice și analize de imagine unui portofoliu de circa 350 de clienți corporate și instituționali. Rapoartele zilnice, ce pot fi accesate de clienți prin intermediul contului individual de pe monitorizare.mediafax.biz”>www.monitorizare.mediafax.biz, conțin toate materialele jurnalistice în care se regăsesc cuvintele-cheie definite de aceștia și includ copii scanate ale articolelor din presa scrisă, înregistrările programelor de știri radio și TV și linkuri spre articolele sau postările online. La rândul lor, analizele media evaluează acoperirea mediatică înregistrată de clienți și de concurenții lor sau felul în care presa a reflectat temele de actualitate din industria în care aceștia activează.Mediafax Monitorizare deține un certificat de conformitate cu standardul ISO 9001:2008 pentru sistemul său de management al calității.