Mediafax Monitorizare, parte a Mediafax Group, a devenit, începând de marți, membru al Asociației Internaționale pentru Măsurare și Evaluare a Comunicării (AMEC).
„Suntem încântați să urăm bun venit Mediafax Monitorizare în cadrul AMEC. Comisia de Evaluare a AMEC a fost plăcut impresionată de profesionalismul și de strategia de dezvoltare a Mediafax Monitorizare și vom depune toate eforturile pentru a-i sprijini pe viitor prin punerea la dispoziție a informațiilor și expertizei acumulate de ceilalți parteneri membri AMEC”, a declarat Barry Leggeter, directorul executiv AMEC.
„Prin afilierea la AMEC, Mediafax Monitorizare se alătură singurei organizații profesionale din lume specializată în monitorizare și evaluare media, acest fapt deschizând oportunități de conectare cu numeroși profesioniști din domeniu si de acces la informații și know-how pentru dezvoltarea continuă a serviciilor pe care le oferim”, a precizat Andra Voiculescu, Unit Manager Mediafax Monitorizare.
AMEC este o organizație profesională internațională formată din agențiile și specialiștii care furnizează servicii de monitorizare media și cercetare în domeniul comunicării. Înființată în 1996 la Londra, asociația are ca obiectiv definirea și dezvoltarea acestei industrii la scară internațională cu standarde profesionale superioare, atât pentru companiile furnizoare, cât și pentru beneficiari. În prezent, asociația are peste 120 de membri în 41 de țări.
AMEC pune la dispoziție membrilor săi informații, know-how și un ghid de bune practici. De asemenea, membrii asociației se bucură de anumite avantaje, dar au și obligația de a menține cele mai înalte standarde de profesionalism.
Anual, AMEC organizează Summit-ul Internațional de Monitorizare, la care participă profesioniști în comunicare din peste 25 de țări. În 2014, summit-ul va avea loc la Amsterdam. De asemenea, în cadrul AMEC funcționează AMEC College, având rolul de sursă educațională.
Prin alăturarea la AMEC, Mediafax Monitorizare va avea posibilitatea de a împărtăși expertiza și cunoștințele acumulate pe piața monitorizării din România, în calitate de prim jucător pe această piață și de a i se recunoaște rezultatele deosebite și contribuția la stabilirea unor standarde cât mai ridicate de profesionalism.
Mediafax Monitorizare este primul serviciu românesc de monitorizare profesionistă a presei, lansat în 1998. În prezent, Mediafax Monitorizare furnizează rapoarte zilnice și analize de imagine unui portofoliu de circa 350 de clienți corporate și instituționali. Rapoartele zilnice, ce pot fi accesate de clienți prin intermediul contului individual de pe www.monitorizare.mediafax.biz, conțin toate materialele jurnalistice în care se regăsesc cuvintele-cheie definite de aceștia și includ copii scanate ale articolelor din presa scrisă, înregistrările programelor de știri radio și TV și linkuri spre articolele sau postările online. La rândul lor, analizele media evaluează acoperirea mediatică înregistrată de clienți și de concurenții lor sau felul în care presa a reflectat temele de actualitate din industria în care aceștia activează. Mediafax Monitorizare deține un certificat de conformitate cu standardul ISO 9001:2008 pentru sistemul său de management al calității. Mediafax Group este o companie construită în jurul conținutului și reunește cele mai multe branduri-lideri de piață din presa românească.