REACȚIA MEGA IMAGE, după ce a fost acuzată că a mărit prețurile în plină criză a Covid-19: „Am decis să intervenim cu măsuri de urgenţă”
După ce a fost acuzată că profită de epidemia de coronavirus și a mărit prețurile produselor, rețeaua de magazine Mega Image anunţă, prin intermediul unui comunicat, că anul acesta îngheaţă preţurile la toate produsele din reţeaua de aproape 800 de magazine, cel puțin până la finalul lunii aprilie. Mai mult, va reduce prețurile unor produse de bază.
Astfel, preţul la peste 1.000 de produse alimentare şi nealimentare de bază – cele mai căutate în această perioadă – şi la peste 150 de fructe şi legume, aducă 75% din toată categoria. Alte produse incluse sunt lactatele, uleiul, zahărul, orezul, pastele, produsele de igienă şi curăţenie.
Reducerile sunt valabile şi în online şi în offline. În acelaşi timp, termenele de plată către furnizori care au cea mai mare nevoie în această perioadă au fost reduse, adaugă reprezentanţii Mega Image fără a da detalii.
„Trecem printr-o perioadă cu numeroase provocări, în care întreg lanţul de producţie şi de aprovizionare a fost dezechilibrat din cauza măsurilor critice adoptate de către autorităţile relevante în contextul COVID-19. Toate acestea influenţează dinamica preţurilor, prin urmare am decis să intervenim cu măsuri de urgenţă pentru a limita creşterea preţurilor produselor la raft, comercializate în magazinele noastre şi pentru a echilibra preţurile în această perioadă” afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image, citat de Mediafax.
Lanțul de magazine Mega Image a fost acuzat recent, pe rețelele de socializare, că profită de epidemia de coronavirus și a mărit prețurile produselor.
„Să știi că te-am văzut și eu, și foarte mulți! Nu-i nimic, o să treacă și vremea asta și ne mai întâlnim….”, era comentariul unui client care circula pe Facebook.