Experții în domeniu consideră că metoda este inacceptabilă și că îi va speria pe locatari. Iar soluția corectă ar fi fost creșterea numărului de servicii pe care le oferă regia.
„Pericol de explozie, plătiți mai mult, respirați aer poluat”. Sunt avertismentele pe care le-au introdus cei de la RADET în noile formulare. Reprezentanții companiei spun că în acest fel și-au dorit să îi facă pe oameni să fie conștienți de riscurile la care se expun.
Am arătat noile formulare unora dintre bucureșteni. Și i-am întrebat dacă și-ar mai da acordul pentru debranșarea vecinilor.
Asociațiile de proprietari critică inițiativa. Și spun că oamenii nu s-ar debranșa dacă ar fi mulțumiți de serviciile RADET.
Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor strânge deja semnături ca documentul să fie eliminat.
Am cerut un punct de vedere de la RADET, dar nu am primit până acum niciun răspuns.