„Când dăm drumul la campanie, crește exponențial numărul de oameni pe site. Sunt aproximativ 100.000 de oameni începând cu ora 6 dimineața care așteaptă. Problema nu este numărul de utilizatori, provocarea adevărată vine când foarte mulți fac cereri care ajung în bazele de date în aceeași secundă. Problema e când cererile trec de zeci de mii, pentru că ajungem la un vârf de peste 400.000 de oameni simultan”, a spus Iulian Stanciu, șeful eMag, în cadrul emisiunii de business ZF Live.
În fiecare an am vrut să venim cu produse sau servicii care să demonstreze că orice se poate cumpăra online. Anul trecut am vândut aproape 100 de mașini, am venit cu aur, bonuri de combustibil, diamante. Anul acesta am venit cu o gamă foarte mare de produse și servicii. Venim cu abonamente telecom, Digi, nelimitat, redus cu 50% în primul an, o ofertă limitată la 3.000 de abonamente.
„Vom avea anvelope de 200 de lei la preț de 99 de lei. Vom avea televizor LED de 80 de cm la 399 de lei. Cel mai bun preț în piață a fost 700 de lei până acum. Vom avea și în zona de telefoane high-end, avem și din zona medie și din entry level. La telefoane reducerile vor fi undeva la 20-30%, e posibil să avem câteva modele care merg spre 50%”, a spus el, pentru Ziarul Financiar.
Emag va avea anul acesta și bilete la Tarom, vouchere de 100 de euro pe care le va vinde cu 50 de euro.
„Am mers în zona de servicii medicale, vom avea abonamente la Regina Maria, la clinici dentare, excursii în Deltă, la munte, bilete la concerte – Electric Castle, avem aur la vânzare. Am vândut peste 10 kg în fiecare an”.