Netflix a pierdut aproape un milion de abonați
Compania Netflix a continuat să piardă abonați și în al doilea trimestru al acestui an, însă, pierderea a fost la mai puțin de jumătate decât se aștepta.
În al doilea trimestru al anului, Netflix a pierdut 970.000 de abonați, de aproape cinci ori mai mult decât în primul trimestru. Spre fericirea companiei, aceasta nu a pierdut 2 milioane de abonați, așa cum se bănuiau angajații.
Netflix și-a anunțat acționarii că planurile de lansarea versiunii legată de reclame, au fost amânate pentru începutul anului 2023. Această versiune va fi lansată prima oară în regiunile în care sumele investite în reclame sunt mai mari.
Deținătorul firmei cunoscută în toată lumea, susține că există negocieri cu studiourile privind drepturile de difuzare și cel mai probabil, la momentul lansării versiunii cu reclame, aceasta va avea mai puțin conținut decât versiunea actuală, potrivit Businsesplus.
După anunțul companiei, acțiunile au crescut cu peste 7%.
Poziția deținută de Netflix pe piață este fragilă
Guy Bisson, directorul executiv la Ampere Analysis, a declarat că era „inevitabil” ca Netflix să nu aibă și un moment de cădere. Totuși, este o schimbare radicală pentru compania care încântă ochii oamenilor cu cele mai interesante filme și seriale.
Compania s-a bucurat ani de zilele de creșteri semnificative deoarece a revoluționat modul în care oamenii din întreaga lume se bucură de divertisment.
Întrebat ce ar fi putut opri un declin şi mai accentuat al numărului de abonaţi, directorul general Reed Hastings a răspuns: „ Dacă vorbim de cel mai important aspect, am putea spune serialul „Stranger Things'”.
Serialul SF a captat atenția tuturor vârstelor, iar noul sezon al dramei a înregistrat un succes fenomenal și ar fi ajutat la stoparea exodului clienților Netflix.