Netflix recrutează participanți pentru un reality show TV inedit, care va fi inspirat de cel mai popular serial al său din toate timpurile, Squid Game (Jocul calamarului). Diferența față de drama distopică sud-coreeană este că miza viitorului concurs nu va fi viața sau moartea, așa cum se întâmplă în serial.
În schimb, 456 de recruți din întreaga lume vor participa la jocuri în care „cea mai rea soartă este să plece acasă cu mâna goală”, ratând un premiu de 4,56 milioane de dolari.
„În timp ce [jucătorii] se vor întrece printr-o serie de jocuri inspirate de show-ul original, plus unele noi și surprinzătoare, strategiile, alianțele și caracterul lor vor fi puse la încercare în timp ce concurenții sunt eliminați”, au explicat reprezentanții platformei, potrivit BBC.
Participanții trebuie să aibă cel puțin 21 de ani. Ei trebuie să vorbească limba engleză și să fie disponibili cel mult patru săptămâni la începutul anului 2023 pentru filmări.
Cei 456 de participanți sunt o aluzie la serialul TV, care prezintă același număr de jucători. Protagonistul său principal va fi tot Seong Gi-hun, denumit și Player 456.
Platforma a anunțat miercuri că noul său serial de 10 episoade, Squid Game: The Challenge, va oferi „cea mai mare distribuție și cel mai mare premiu forfetar în bani din istoria reality TV”, scrie Mediafax.
Squid Game sau Jocul Calamarului în română, este un thriller de groază de supraviețuire, produs de către Netflix în 2021. Este scris și regizat de Hwang Dong-hyuk, cu Lee Jung-jae, Park Hae-soo, Wi Ha-joon, Jung Ho-yeon, O Yeong-su, Heo Sung-tae, Anupam Tripathi și Kim Joo-ryoung în rolurile principale. A avut premiera mondială la 17 septembrie 2021.
Serialul sud-coreean spune povestea unor persoane îndatorate care concurează pentru un premiu uriaș în bani într-o serie mortală de jocuri pentru copii.
Squid Game deține recordul pentru cel mai popular serial Netflix din toate timpurile și a fost urmărit de 111 milioane de utilizatori în primele 28 de zile de la lansare.