Prima pagină » Știri » Noi greșeli gramaticale comise de MINISTRUL EDUCAȚIEI: Manualele școlare ESTE un subiect intens

Noi greșeli gramaticale comise de MINISTRUL EDUCAȚIEI: Manualele școlare ESTE un subiect intens

Noi greșeli gramaticale comise de MINISTRUL EDUCAȚIEI: Manualele școlare ESTE un subiect intens
Ministrul Educației, Valentin Popa, a fost surprins, joi, în cadrul unei conferințe de presă, cu alte greșeli gramaticale, de pronunție, dar și pauze lungi în mijlocul propozițiilor. Vezi VIDEO.

Greșelile ministrului Educației au constat în dezacorduri între subiect și predicat, în încercarea de a le explica jurnaliștilor cât de preocupat este de problemele învățământului.

De exemplu, acesta a spus: „Manualele școlare este (n.r. – sunt) un subiect intens și probabil principala sarcină a Ministerului Educației”.

O altă greșeală de acest gen a fost comisă în propoziția: „În acest cost de 24 de milioane de lei este inclusă editarea și drepturile de autor”.

Vizibil a fost și momentul în care Valentin Popa a citit greșit și cu dificultate denumirea instrumentului de autoevaluare – HEInnovate.

„Am participat și în calitate de rector și sunt încântat să continui inițiativa (n.r. – pauză) HEInnovate”.

De asemenea, pe lista greșelilor comise joi de Valentin Popa a mai fost adăugată o altă frază fără coerență. „Mai bine să avem elevul la școală, să stea în clasă, decât să închidem și să îl trimitem în spațiul public”.

Ministrul Valentin Popa a susținut, joi, o conferință de presă în cadrul căreia a prezentat bilanțul celor șase luni de activitate.

În luna mai, la dezbaterea moțiunii simple depuse de PNL împotriva sa, Valentin Popa a făcut noi greșeli gramaticale. Astfel, ministrul Educației Naționale a pronunțat greșit pronumele „cealaltă”. Ulterior, Valentin Popa a spus că a dat foarte multe examene și nu va mai da altele. Precizarea vine după ce i s-a cerut să spună care este forma corectă a cuvântului: ,,celelante” sau ,,celelalte”.

În discursul său, ministrul Educației a afirmat și c㠄«a fost anunțat» că în peste 1.100 de școli a fost boicotată simularea, dar de fapt în 25 de școli nu s-a putut susține evaluarea națională.

Foto: Hepta

 

Citește și