Nu este o eroare! Câți lei primește salariu un manipulant de bagaje, în Aeroportul Otopeni
Se spune că joburile în cadrul Aeroportului Otopeni sunt printre cele mai bănoase, dar ai nevoie și de câteva abilități pentru a face față cerințelor. Iată ce salariu are un manipulant de bagaje în Aeroportul Otopeni!
Desigur, ca pentru fiecare job, îți trebuie voință și ambiție pentru a te ține de treabă așa cum trebuie, dar și un trecut fără probleme, mai exact, cazierul curat.
Pe lângă acest lucru, angajatorii au nevoie să știe dacă se pot baza pe un manipulant de bagaje stabil, care să nu lipsească sau să invoace diferite motive pentru care nu ar putea lucra, mai ales că responsabilitatea este destul de mare.
Studiile nu sunt necesare, dacă ai 8 clase te poți angaja garantat la Aeroportul Otopeni, și ce e cel mai important de reținut, doar bărbații pot obține acest serviciu.
Așadar, un manipulator de bagaje are salariul de 2800 lei + 300 tichete de masă.
Salariile angajaților aeroportului Otopeni, printre cele mai bănoase
Programul de lucru este în trei schimburi, la 8 ore, iar echipamentul de lucru îl primești din partea angajatorilor. Totodată, există și posibilitatea de promovare.
Tot ce trebuie să faci este să încarci bagajele în aeronavă și să le descarci.
Poate pare foarte simplu, dar totuși este o responsabilitate mare, dat fiind faptul că lucrezi pentru oameni care au nevoie de bagaje încărcate la timp.
Fiecare rol al fiecărui angajat din aeroportul Otopeni este extrem de important.
O cursă pleacă la timp și ajunge în siguranță la destinație dacă angajații aeroportului își fac treaba așa cum au fost învățați, deci, dacă cumva ești băiat și îți dorești un serviciu stabil, acesta este unul dintre joburile la care ar trebui să te gândești!
În grila de salarizare de la Otopeni banii nu sunt o problemă, astfel încât o femeie de serviciu ajunge la salariul de 2200 de lei.
Salariul unui controlor de trafic aerian principal instructor este de 22.168 lei pe lună.
La această sumă uriaşă se mai adaugă şi sporul de vechime de 25% din salariu, sporul de muncă în condiţii grele de 15 %, un alt spor de complexitate a dirijării de 33 % şi cel de lucru în ture.