În timpul scandalului legat de prezența bacteriei e.coli în brânza produsă de Lactate Brădet, Pătraru a promis în emisiune că, dacă se dovedește că nu Lactate Brădet este de vină, oferă publicitate de 50.000 de euro în emisiune.
Joi seară, cu proprietarul Brădet în studio, Pătraru a anunțat că se va ține de cuvânt, după ce s-a dovedit că nu această fabrică a fost de vină pentru îmbolnăvirile copiilor din județul Argeș.
„Când am negociat contractul cu TVR, anul trecut, mi s-a dat și dreptul de a avea un scurt spațiu de publicitate în fillere (n.r. înainte de emisiune), unde pot aduce eu două-trei reclame. Din acest spațiu ofer acum reclama. Am promis în emisiune, mă țin de cuvânt (…) Acum producția lor e oprită. Când o vor reporni, aștept un spot de la ei. Dacă nu vor avea un spot, o să apar eu cu iaurtul, fac eu momentul publicitar”, a declarat Pătraru pentru Paginademedia.ro.
Prezentatorul emisiunii „Starea nației” a explicat că publicitatea respectivă ar costa 50.000 de euro. „Așadar, pentru a da reclamă la Lactate Brădet, așa cum a promis, pentru a-l sprijini pe acest producător după ce l-a tăvălit toată țara, deși nu brânza lui i-a îmbolnăvit pe copiii din Argeș, tembelul de Pătraru va mânca un iaurt de la firma asta în câteva dintre secundele lui. Asta valorează, fără a pune la socoteală prezența dobitocului de Pătraru, ca endorser, peste 50.000 de euro pe sezon (…) Bani pe care fraierul de Pătraru nu-i va mai lua de la o altă firmă care ar vrea ca urangutanul de Pătraru să-i mănânce iaurtul la tv, pentru că prostul de Pătraru a promis că îi dă acestui om reclamă gratuit (…) În cazul Brădet, reclama nu va fi efectiv în emisiune, pentru că banii ăștia îi încasează TVR, ci în secundele de reclamă aferente filler-ului”, a explicat Pătraru.