Potrivit unui comunicat transmis, joi, de compania Farmec, deschiderea magazinului din Barcelona a venit ca răspuns la cererile din ce în ce mai mari de produse cosmetice românești din partea localnicilor, a turiștilor și a românilor stabiliți în Spania.
„Partenerul companiei Farmec SA din Barcelona, Mercatrom Alimentacion SL, a inaugurat recent primul magazin de brand Farmec din Spania, în Barcelona. Situat pe strada Carrer Provença, o zonă foarte accesibilă publicului, aflată aproape de centrul metropolei, noul magazin își așteaptă vizitatorii într-un spațiu modern, inspirat de designul existent deja în toate magazinele Farmec din țară sau din străinătate. Deschiderea noului magazin de brand Farmec în Barcelona, unul dintre cele mai apreciate orașe din lume de către turiștii de pretutindeni, a venit ca răspuns la cererile din ce în ce mai mari de produse cosmetice românești din partea localnicilor, a turiștilor și a românilor stabiliți în Spania”, se arată în comunicat.
Directorul general al Farmec, Mircea Turdean, scrie în comunicat că, în cadrul noului magazin din Spania, „consumatorii se vor bucura de brandurile recunoscute și apreciate ale companiei Farmec și vor primi recomandări profesioniste din partea personalului specializat”.
Vizitatorii noului magazin din Barcelona pot găsi pe rafturi cele mai noi game produse la fabrica de la Cluj-Napoca, precum și mărci tradiționale, printre care dermatocosmeticele din gama Gerovital H3 Derma+, produsele din gamele Gerovital H3 Classic și Retinol, Gerovital H3 Evolution, cât și cele dedicate îngrijirii bărbaților, Gerovital H3 Men.
„Alături de acestea, consumatorii se mai pot bucura și de produsele din gamele Aslavital, Farmec Argan Plus, precum și de alte produse pentru îngrijire personală, cosmetică decorativă și produse din gamele profesionale din portofoliul Farmec”, se mai arată în comunicatul Farmec.
Magazinul de brand din Barcelona este cel de-al treilea centru Farmec inaugurat în afara țării anul acesta, după ce, în primăvară, au fost deschise magazinele din Franța (Menton) și Grecia (Alexandroupoli).
În 2014, două magazine Farmec au fost inaugurate în Grecia, la Salonic și Katerini.
Primul magazin Farmec din afara țării a fost deschis în 2003 în Sharjah, Emiratele Unite Arabe. Din 2013, compania are un magazin de brand și în Budapesta, într-o clădire monument istoric din zona Corvin.
În România, Farmec deține șase magazine proprii în Cluj-Napoca, Arad, Timișoara și Târgu Mureș.
În prezent, produsele Farmec ajung în peste 30 de țări, principalele piețe fiind Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.
Farmec SA Cluj-Napoca este cel mai mare producător român de cosmetice din România, având acreditări internaționale ale proceselor de fabricație.
În primul semestru din acest an, afacerile producătorului român de cosmetice Farmec au crescut cu 10% față de aceeași perioadă a anului trecut, la 82,66 milioane de lei (18,6 milioane euro), susținute de extinderea portofoliului de produse și de dezvoltarea vânzărilor online.
Anul trecut, Farmec Cluj-Napoca a încheiat cu o cifră de afaceri de 152 milioane lei (34 milioane euro), în creștere cu peste 10% față de valoarea din 2013, după investiții în modernizarea liniilor de producție și extinderea portofoliului de produse.