Sezonul estival s-a terminat pentru majoritatea turiștilor, însă unii au rămas cu un gust amar după ultimele zile de concediu. Este și cazul unei femei care s-a plâns că a fost mușcată de o sumedenie de ploșnite.
În România, situația descrisă de turiștii care vin pentru stațiunile de pe litoral, pare una de groază. O româncă a detaliat condițiile dintr-un hotel din Băile Felix, unde a avut parte de o vacanță groaznică.
Aceasta a relatat cazul unei prietene care a renunțat la sejur după ce a fost atacată timp de 3 zile de ploșnițe, după cum a scris pe Facebook.
„Hotel Mureș, Băile Felix. Momentan prietena mea care s-a întors de aici, este în concediu medical, este ciupită maxim de PLOȘNIȚE din patul hotelului. Nu a rezistat decât 3 zile, noaptea la ora 1.20 s-a dus la recepție și a anunțat că pleacă, și recepționera cu zâmbetul pe buze i-a spus că nu poate să îi înapoieze banii pe sejur și tratament (3650 lei), și că nu știe de PLOȘNIȚE. Când s-a întors în cameră să strângă bagajele și a ridicat salteaua, colcăiau. Cu o zi înainte fusese la farmacie să cumpere ceva, crezând că este vreo urticarie alimentară, farmacista i-a răspuns la salut, apoi s-a dus direct la raft să îi caute Advartan și loțiune de varicelă. Revenind la tejghea a întrebat „sunteți la Mureș, nu?”, a scris femeia pe internet.
„Deci și farmacista știe de PLOȘNIȚE. Cert este că tot etajul 1 și 2 au PLOȘNIȚE, deși am găsit recenzii pe google încă din urmă cu două luni despre ele, și nu se curăță. Cred că este deja o afacere, vine omul se cazează, plătește sejurul și tratamentul, stă 2-3 zile cât rezistă la coșcovitul ploșnițelor, apoi fuge acasă. Prietena a sosit acasă cum vedeți în foto, este plină și pe spate, pe față, la subraț, pe burtă, tot.”, a mai scris românca pe pagina Am fost acolo, de pe Facebook.
„Nu îmi vine să cred! Înfricoșător. Faceți reclamație, vă rog, nu trebuie sa mai treacă cineva prin așa ceva.”
„Incredibil. Constat cu stupoare că nu se mai dă curs reclamațiilor. Adică tot turistul cu paguba. Mă intreb dacă cei care trebuie să își facă datoria nu-s cumva tâmpiți. Își imaginează că banii (si nu puțini) pe care îi plătim noi turiștii cresc pe câmpii și îi culegem precum floricelele de câmp? Așa ceva nu este admis.”, au fost doar câteva dintre părerile oamenilor.
„Acest gen de probleme nu îl rezolvi la receptie, ci aliniezi de jos în sus „scara ierarhică”, anunți DSP-ul și nu pleci fără banii pe care trebuie să-i primești pentru imposibilitatea de a beneficia de serviciile plătite!”, a mai scris altcineva.
„Ploșnitele astea nu mor așa cu una cu două. Am lucrat în domeniul hotelier și trebuie adusă firma de deratizare, iar multe din cameră trebuie aruncate. Ele pot migra către alte camere (sus,jos, dreapta, stânga) prin prize, prin pereți, prin locuri foarte strâmte pe unde nici nu visezi!”, se mai arăta într-un comentariu, potrivit Ziare.com.