Oprescu spune că podul de la Mihai Bravu va fi terminat, pentru că „stă călare” pe constructorul căruia „mai rămânea puțin și-i trăgea pumni în cap”

Publicat: 03 10. 2012, 17:31
Actualizat: 15 02. 2019, 20:08

Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat, miercuri, că podul de la Mihai Bravu va fi terminat întrucât stă „călare” pe constructor, el admițând că locuitorii din zonă sunt nemulțumiți de întârzieri, pe care le-a justificat prin existența unor inadvertențe în ceea ce privește primul proiect.

„Vorbiți de podul de la Mihai Bravu. Că de aia a stat un an și jumătate domnul constructor – de mai rămânea puțin și-i trăgeam pumni în cap – pentru simplul motiv că, dedesubt, toate rețelele alea în concepția primului proiect erau de aiurea. Și a trebuit să trec prin Consiliu – alt SF – să pot să fac toate actele necesare pentru ca să pot să continui podul și mă apuc să îl continui. Deci o să-l termine, ce să mai discutăm, că stau călare pe el, că cred că i-am isterizat pe toți locuitorii”, a spus Oprescu.

În 28 aprilie 2011, Consiliul General al Municipiului București a aprobat Planul Urbanistic Zonal (PUZ) pentru pasajul Mihai Bravu-Splaiul Unirii, pentru o suprafață de aproximativ 15 hectare.

Pasajul denivelat a fost prevăzut a fi realizat suprateran pe relația Șoseaua Mihai Bravu – artera propusă la limita estică a Parcului Tineretului, pentru închiderea inelului principal de circulație al municipiului București, ca legătură directă dintre Șoseaua Mihai Bravu și intersecția Șoseaua Olteniței cu Bulevardul Constantin Brâncoveanu.

Pasajul Mihai Bravu – Splaiul Unirii este prevăzut în Planul Urbanistic General (PUG) al Bucureștiului, făcând parte din categoria lucrărilor de închidere a inelului principal de circulație.

Lucrările la pasajul suprateran au început în 17 ianuarie 2011. Primăria Municipiului București a atribuit contractul companiei Romstrade, controlată de omul de afaceri Nelu Iordache.

Contractul de proiectare și execuție a lucrărilor a fost atribuit la începutul lunii decembrie 2011, potrivit unui anunț al Primăriei.

Proiectul a fost estimat inițial la 99,4 milioane lei, fără TVA, iar autoritatea contractantă a primit trei oferte pentru realizarea lucrărilor.