Produsele decorative combină cele mai recente evoluții din medicină și machiaj. Renumitul brand a reușit să devină popular în Europa într-un timp foarte scurt, ca mai apoi să cucerească celebritățile de la Hollywood.
Fenomen mondial în domeniul frumuseții
Denumirea Dermacol are la bază două lexeme: „derma” – piele și „color”- culoare. Astăzi, gama esențială a mărcii reprezintă o paletă de produse cosmetice decorative de îngrijire a feței și a corpului, precum și o varietate largă de parfumuri. Celebrul brand este disponibil la nivel mondial în cel puțin 50 de țări de pe glob.
Femeile din întreaga lume apreciază calitatea produselor și eficacitatea acestora, datorită următorilor factori:
Principii de bază
Renumita marcă dezvoltă fonduri de ten testate clinic cu proprietăți puternice de camuflare, creând primele creme de mascare din Europa și din lume. Licența pentru producția obținută în anul 1969 a fost vândută la Hollywood. Compoziție unică, cu o pigmentație de până la 50%, utilizată într-o cantitate mică, ascunde micile imperfecțiuni ale pielii, ridurile expresive, petele pigmentare, conferindu-i tenului un aspect ideal.
Fondul de ten Dermacol posedă următoarele proprietăți:
Fondul de ten Dermacol rămâne a fi un produs cu istorie, care până în prezent reușește să cucerească publicul larg din întreaga lume datorită calității și eficacității sale. Compoziția sa revoluționară uniformizează perfect nuanța tenului și asigură o imagine impecabilă, cu un efect de lungă durată.