Cardurile de masă Gusto Pass pot fi folosite în rețelele de retail Carrefour, Mega Image și Profi
Sodexo, jucător de top pe piața românească a tichetelor, este prima companie care anunță includerea de noi comercianți în rețeaua de parteneri care pot accepta plata alimentelor cu cardurile de masă, cel mai nou beneficiu extrasalarial pe care angajatorii se pregătesc să îl ofere angajaților lor. Sodexo intenționează să fie printre primele companii emitente de carduri de masă, oferind astfel angajatorilor și angajaților acestora posibilitatea de a alege între tichete de masă în format electronic și cele pe hârtie.
Sodexo intră astfel în parteneriat cu rețelele de magazine Carrefour, Mega Image și Profi, în cadrul cărora consumatorii vor putea utiliza cardurile de masă Gusto Pass.
Rețeaua de parteneri Sodexo
În prezent, rețeaua de comercianți la care pot fi utilizate cardurile de masă Sodexo Gusto Pass acoperă peste 85% din teritoriul țării, fiind astfel cea mai mare rețea la care pot fi utilizate tichetele de masă în format electronic.
Rețeaua de comercianți va continua să se extinda până la finalul anului, astfel că Sodexo va oferi în continuare cea mai mare rețea de afiliere atât pentru tichetele de masă pe suport de hârtie, cât și pentru cele emise pe card, menținându-și poziția de lider național, așa cum a reușit în ultimii 16 ani, de când emite în România. În prezent, rețeaua de comercianți care acceptă tichetele de masă pe hârtie Gusto Pass include peste 66.500 de unități de retail.
Compania Sodexo este singurul emitent care a avut și are în continuare o echipă la nivel național dedicată relației cu comercianții. În consecință, Sodexo are deja parteneriate solide cu retailerii, pentru care această nouă alternativă este o oportunitate, arătând interes să extindă parteneriatele existente și la cardul de masă, ca o continuare naturală a parteneriatului actual.
„Realizarea primelor parteneriate cu mari retaileri, precum Carrefour, Mega Image și Profi este o garanție a faptului că vom oferi cea mai mare rețea de comercianți pentru noul card de masă Gusto Pass”, declară Jean Istasse, CEO Sodexo România.
La nivel mondial, grupul Sodexo emite 65%-70% din volumele sale pe carduri. „Ne așteptăm ca tichetele de masă în format electronic să se bucure de real succes și în România, de aceea, sub conceptul «Tehnology for Humans», obiectivul nostru este să facem noua tehnologie cât mai simplă pentru consumatorii și clienții noștri corporate”, spune Jean Istasse.
Cum pot fi folosite cardurile Gusto Pass
Tichetele de masă electronice sunt carduri dedicate exclusiv alocației individuale de hrană a angajaților și pot fi utilizate numai în acele unități de alimentație publică echipate să accepte carduri și care au contracte încheiate cu unitățile emitente.
1. Cardurile Sodexo Gusto Pass sunt emise sub licența MasterCard, încorporează tehnologia chip&pin și sunt contactless;
2. La momentul achitării alimentelor la comercianți, cardurile de masă vor fi debitate cu valoarea integrală a produselor cumpărate;
3. Sumele cu care sunt alimentate cardurile de masă vor avea aceeași perioadă de valabilitate ca și tichetele de masă pe suport de hârtie;
4. Valoarea nominală a tichetelor de masă, indiferent de suport, este de 9,41 lei, începând cu luna mai, în creștere de la 9,35 de lei;
5. Niciun cost suplimentar pentru angajați; toate costurile cu tichetele de masă în format electronic vor fi suportate de către angajatori;
6. Nu sunt carduri clasice;
7. Nu este permisă alimentarea cardului cu alte sume;
8. Nu este permisă retragerea de numerar
În România, grupul Sodexo este prezent din 1998, iar azi are 630 de angajați și oferă soluții cuprinzătoare pentru Calitatea Vieții, precum: beneficii pentru angajați, programe de incentivare, beneficii publice, servicii de alimentație/catering, managementul facilităților. La nivel global, Sodexo este al 18-lea angajator mondial și este lider în soluții pentru Calitatea Vieții de Zi cu Zi.