Pasagerii blocați pe Aeroportul Internațional Cluj-Napoca au sesizat OPC

Publicat: 15 02. 2012, 10:29
Actualizat: 15 05. 2012, 01:59

Pasagerii blocați, marți, în Aeroportul Internațional Cluj-Napoca au sesizat Oficiul pentru Protecția Consumatorului (OPC) Cluj cerând sancționarea vinovaților de întârzierea cu zece ore a plecării avionului spre Tunisia.

Oamenii susțin că firma Kartago Tours nu i-a anunțat despre situația creată, astfel încât ei ar fi putut să meargă acasă și să reîntoarcă la aeroport când pleacă avionul.

"Eu locuiesc în Cluj-Napoca și puteam să plec dimineață acasă, nu să stau în aeroport zece ore. Sunt tot felul de zvonuri, ba că avionul care trebuia să vină s-a stricat la Budapesta, ba că va veni un avion din Tunisia. Dar nimeni nu ne-a spus nimic", a declarat pentru MEDIAFAX Dorin Mărincaș, unul dintre pasageri.

Directorul OPC Cluj, Lenuța Șuteu, a declarat că a trimis doi inspectori la aeroport pentru evaluarea situației.

"Am sunat la firma Kartago, dar nu ne-a răspuns nimeni nici nouă. În funcție de ce se va constata, vom lua măsuri", a spus Șuteu.

Potrivit directorului aeroportului, David Ciceo, până la ora 5.00 nu a fost ceață pe aeroport, dar avionul din Tunisia a avut întârziere.

"Dacă venea avionul la timp, plecau la timp", a spus Ciceo, confirmând, astfel, declarațiile pasagerilor.

Potrivit datelor afișate la aeroport, plecarea celor 133 de pasageri spre Tunisia este estimată la ora 16.30, după 13 ore de la ora stabilită inițial.

Peste 130 de pasageri erau blocați, marți dimineață, pe Aeroportul Internațional Cluj-Napoca deoarece avionul cu care urmau să plece spre Tunisia nu a putut ateriza din cauza ceții.