Peste 130 de pasageri sunt blocați pe aeroportul Cluj-Napoca din cauza ceții
Peste 130 de pasageri erau blocați, marți dimineață, de aproape șapte ore, pe Aeroportul Internațional Cluj-Napoca deoarece avionul cu care urmau să plece spre Tunisia nu a putut ateriza din cauza ceții.
Oamenii au acuzat firma Khartago Tours că nu i-a anunțat despre întârziere și susțin că vor depune plângere în instanță cerând plata unor despăgubiri morale pentru disconfortul creat.
"Avionul trebuia să plece la ora 2,45 spre Tunisia. Am stat în sala de așteptare a aeroportului fără să primim nici o informație privind întârzierea. Am sunat la telefonul firmei, dar nu a răspuns nimeni. Ne-au stricat concediul", a declarat Ciprian Cismaș, unul dintre pasageri. El spune că în jurul orelor 4,30 s-a făcut check-in-ul și pasagerii credeau că vor pleca, dar au fost întorși în sala de așteptare deoarece avionul nu aterizase.
Anica Merișescu, o altă pasageră, a declarat la rândul său că mai mulți pasageri au dormit cu capul pe mese. "Este inadmisibil. Au fost mulți care au dormit cu capul pe mese, unii au stau ore în șir în picioare pentru că nu sunt suficiente scaune. În plus era și frig și curent", a spus Merișescu, adăugând că printre pasageri erau și copii.
Reprezentanta Khartago, Monica Pop, a afirmat că avionul care trebuia să aterizeze la Cluj-Napoca la ora 1,55, venind din Tunisia, a fost redirecționat spre Budapesta din cauza ceții. "Când se va ridica ceața și vor fi create condiții pentru aterizare, avionul va veni iar pasagerii se vor îmbarca spre Tunisia", a spus Pop.