Podul de la Brăila este în reparații. Prima bandă, ÎNCHISĂ pentru decopertare. Probleme mari și pe banda 2
This browser does not support the video element.
Podul de la Brăila se află din nou în reparații. Prima bandă a podului de peste Dunăre a fost închisă pentru decopertare și reasfaltare, după ce asfaltul s-a vălurit din cauza căldurii. Banda 2, pe unde fusese deviat traficul, este, de asemenea, avariată.
Podul de la Brăila a intrat din nou în reparații. Autoritățile au închis prima bandă pentru decopertare și reasfaltare deoarece asfaltul s-a vălurit din cauza căldurii.
Șoferii care au trecut, recent, podul de la Brăila au semnalat în mediul online problemele apărute pe pod, pe una din benzile de deplasare spre Brăila.
Asfaltul s-a „vălurit”, așa cum s-a întâmplat și anul trecut, atât în vara, cât și în toamnă, așa că banda 1 a fost complet închisă circulației.
„Într-o săptămână se închide sensul spre Brăila!? Deja și a doua bandă este varză… Să vezi distracție”, a transmis administratorul comunității de Facebook Drum Expres Focșani-Brăila-Constanța, într-un mesaj postat duminică 30 iunie, citând un membru al comunității care a și transmis o filmare ilustrativă.
În același grup de social-media, unul dntre utilizatori a postat o filmare pe 1 iulie, ce arată cum utilajele lucrează la repararea asfaltului.
CNAIR spune că „se intervine punctual, pe porțiunile afectate”
Reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) au confirmat pentru Europa Liberă restricționarea accesului pe una dintre cele două benzi spre Brăila.
„Se intervine punctual, pe porțiunile afectate, nu vorbim de o bandă închisă, ci s-a restricționat accesul pentru a putea face asfaltările. După ce vor remedia, vor redeschide probabil circulația și pe acea bandă”, spune purtătorul de cuvânt al CNAIR, Alin Șerbănescu. Acesta a exclus posibilitatea ca sensul de circulație spre Brăila să fie închis în întregime.
Potrivit autorităților, nu vor fi introduse restricții de circulație în anumite zile sau pe timpul nopții, așa cum s-a întâmplat în primele luni de după inaugurare.
„Este un pod care trebuie să funcționeze optim, tot timpul”, menționează responsabilul de comunicare al Companiei de Drumuri Naționale.
În luna martie, o porțiune de asfalt de la una din rampele podului de la Brăila s-a lăsat, iar reprezentanții CNAIR declarau atunci pentru HotNews.ro că existau niște tasări în zona rampei care au ajuns până la 10-15 centimetri.
De la momentul inaugurării podul a întâmpinat mai multe probleme în ceea ce privește infrastructura: infiltrații de apă apărute în blocul de ancoraj al cablurilor podului, denivelări apărute în straturile de asfalt în perioada verii, sau șuruburile care nu erau strânse în parapetele de protecție.
Podul peste Dunăre de la Brăila, una dintre cele mai complexe lucrări de infrastructură realizate vreodată în România, a fost inaugurat în 6 iulie 2023.
Lungimea totală a podului suspendat peste Dunăre este de 1.974,30 metri, iar deschiderea centrală este de 1.120 metri.