Firma Romstrade era condusă și atunci de omul de afaceri Nelu Iordache, judecat în prezent pentru fapte de corupție în acest contract.
Într-o notă redactată de către Corpul de Control al premierului, inspectorii arată că Ludovic Orban, atunci ministru al Transporturilor, a fost cel care în 2008 a dispus executarea lucrărilor în sistem de credit-furnizor, respectiv pe baza unui împrumut contractat de constructor de la o instituție de credit, care să fie rambursat ulterior de Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADNR) cu plata unor costuri suplimentare de finanțare, ceea ce a generat o pagubă de 388,7 milioane lei, adică aproape 100 de milioane de euro la cuesul de la vremea respectivă.
Inspectorii mai arată că Ludovic Orban a promovat în Guvern o hotărâre având ca scop finanțarea de la buget a acestui proiect, act normativ care, deși nu a avut avizul Ministerului Economiei și Finanțelor, a fost contrasemnată, pentru ministrul Transporturilor, de către secretarul de stat Septimiu Buzașu și de ministrul de atunci al Economiei și Finanțelor, Varujan Vosganian.
Vosganian a semnat și nota de fundamentare, deși nu exista avizul ministerului prin direcțiile de specialitate.
După aprobarea Guvernului, CNADNR a achitat 49,9 milioane lei, reprezentând de asemenea o pagubă la buget.
Nelu Iordache, care controlează firma de construcții Romstrade, aflată în insolvență, este judecat, din mai 2014, pentru fapte de corupție privind lucrări de modernizare a 148 de kilometri din DN 67C Transalpina, fiind acuzat de instigare la fals în înscrisuri sub semnătură privată, în formă continuată și instigare la abuz în serviciu dacă funcționarul public a obținut pentru sine ori pentru altul un folos necuvenit, în formă continuată, cu consecințe deosebit de grave. Alături de acesta sunt judecați firma Romstrade și mai mulți șefi de la Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Craiova.