Poșta Română va livra colete către clienții eMAG, în oficiile proprii

Publicat: 15 07. 2015, 11:46
Actualizat: 16 07. 2015, 06:50

Parteneriatul marchează lansarea unui nou serviciu aparținând Poștei Române – Postcollect – care oferă clienților posibilitatea de a-și ridica produsele comandate dintr-un punct fix, respectiv din unitatea poștală preferată. În faza pilot a proiectului cu eMAG, Poșta Română a început livrarea coletelor retailerului la Oficiul Poștal Buzău 7 și la Oficiul Poștal Târgoviște 4.

Strategia Poștei Române vizează extinderea serviciului Postcollect în cele peste 800 de oficii poștale cu acces VPN. Toate unitățile vizate – și, în faza pilot, OP Buzău 7 și OP Târgoviște 4 – vor avea ghișee dedicate, program extins, seara și în weekend.

„Contractul cu eMAG este extrem de important în strategia Poștei Române de a-și extinde cota de piață pe segmentul comerțului online. În același timp, eMAG este partenerul ideal pentru a implementa un proiect inovator cum este Postcollect. Sperăm ca parteneriatul cu cel mai mare retailer online să confirme capacitatea Poștei Române de a se adapta rapid schimbărilor de pe piața serviciilor poștale”, a declarat directorul general Poșta Română, Alexandru Petrescu.

Expedițiile eMAG sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare până la livrare. Destinatarii vor fi avizați de către eMAG, printr-un SMS, în momentul în care coletele sunt predate Poștei Române. După sosirea coletului la punctul de livrare (OP Buzău 7 sau OP Târgoviște 4), Poșta Română va anunța destinatarii, tot prin SMS, că expediția este disponibilă pentru ridicare la sediul oficiului poștal. Livrarea coletelor se face la sediul celor două oficii poștale prin intermediul unor ghișee dedicate, vizibil semnalizate, clientul având opțiunea deschiderii coletului pentru verificarea conținutului.

Conform contractului încheiat, în această etapă a proiectului, Poșta Română poate păstra coletele avizate, în cele două oficii poștale, timp de 10 zile calendaristice de la data preluării lor de la eMAG. Timpul în care coletul va ajunge la punctul de livrare este de cel mult două zile, putând fi prelungit cu încă o zi în condițiile depășirii orei limită de predare a trimiterilor de către eMAG.