Angajații Oficiului Poștal nr. 4 din București, Poșta Vitan, au fost nevoiți ca în ultimele două săptămâni să își desfășoare activitatea în frig și întuneric, după ce furnizarea curentului electric a fost întreruptă pe data de 5 aprilie.
Așadar, bucureștenii care au încercat în această perioadă să își achite facturile la Poșta Vitan au fost nevoiți să renunțe și să se mulțumească cu un simplu „Ne pare rău, nu avem curent!”.
Situația nu era remediată nici în această dimineață, când angajații Oficiului Poștal nr. 4 au ridicat din nou din umeri.
Într-un comunicat remis ulterior la solicitarea gândul, Biroul de Relații Publice al Poștei Române a precizat că furnizarea curentului electric „a fost întreruptă ca urmare a unei probleme apărute la nivel contractual între proprietarul imobilului și furnizorul de energie electrică, compania Enel”, fără a oferi însă mai detalii.
Totuși, reprezentanții Poștei Române au explicat că unitatea va redeveni funcțională miercuri, 17 aprilie, când furnizarea energiei electrice va fi reluată.
„Compania Națională Poșta Română cere scuze clienților care au suferit neplăceri din cauza întreruperii temporare a fluxului poștal și asigură cu promptitudine asupra recuperării eventualelor pagube, în cel mai scurt timp posibil”, se mai arăta în comunicat.