Primăria Sectorului 4 vrea să cumpere servicii poștale și de curierat de aproape zece milioane de lei
„Obiectul achiziției va fi reprezentat de servicii poștale și de curierat, constând în colectarea, sortarea, transportul și livrarea către destinatari persoane fizice și persoane juridice a plicurilor și coletelor, în greutate de până la 2000 grame*, precum și asigurarea monitorizării, implementării și funcționării corespondenței prin intermediul interconectării sistemului informatic deținut de beneficiar cu cel deținut de prestator. Ce depășește greutatea de 2000 grame se consideră colet. Tipuri de servicii poștale: – trimiteri poștale simple – trimiteri poștale cu confirmare de primire – trimiteri poștale recomandate – colete”, se arată în caietul de sarcini atașat de Primăria Sectorului 4 din București.
Cantitatea estimată maximă de materiale poștale pe care instituția vrea să o achiziționeze printr-un acord cadru pe patru ani are în vedere:
„1.Pentru trimiterile poștale (de toate tipurile) : 550.000 buc x 4 ani= 2.200.000 bucăți
– Pentru trimiterile poștale Categoria 1: până în 50 grame x 1.800.000 bucăți
a) trimiteri poștale simple: 50.000 bucăți
b) trimiteri poștale cu confirmare de primire: 1.700.000 bucăți
c) trimiteri poștale recomandate: 50.000 bucăți
– Pentru trimiterile poștale Categoria 2: între 51-200 grame x 200.000 bucăți
a) trimiteri poștale simple: 50.000 bucăți
b) trimiteri poștale cu confirmare de primire: 100.000 bucăți
c) trimiteri poștale recomandate: 50.000 bucăți
– Pentru trimiterile poștale Categoria 3: între 201-2000 grame x 200.000 bucăți
a) trimiteri poștale simple: 70.000 bucăți
b) trimiteri poștale cu confirmare de primire: 30.000 bucăți
c) trimiteri poștale recomandate: 100.000 bucăți
2. Pentru colete: 1.000 colete x 4 ani= 4.000 buc”, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimată a celui mai mare contract pe care Primăria vrea să-l încheie este de 2.103.000,00 lei f̆ără TVA iar valoarea totală estimată a acordului cadru a fost setată în sistemul electronic de achiziții publice la 9,5 milioane de lei.
Beneficiari ai acestor servicii vor include: Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale Sector 4, Direcția Generală de Evidență a Persoanelor Sector 4, Direcția de Administrare a Unităților de Învățământ Sector 4, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 4, Direcția de Mobilitate Urbană Sector 4, Direcția Piețe și Gestionare Activități Comerciale Sector 4.
Cei care depun oferte trebuie să asigure transportul către cel puțin 80% din reședințele de județ din România, restul putând fi acoperit de parteneri în colaborare.