SC Aleph Media SRL (București) a solicitat licențe pentru difuzarea prin satelit și rețele de comunicații electronice a serviciilor de programe Aleph News/Aleph News HD, Aleph Business/Aleph Business HD și Aleph Comedy/Aleph Comedy HD din București.
Publicul vizat este ce cu un venit peste mediu, cu educație superioară care nu își găsește astăzi în grila televiziunilor programe care să îi reprezinte interesele.
Potrivit discuției din CNA, pentru canalul Aleph News/Aleph News HD, cu format tematic informativ și 80% producție proprie, investiția în acest proiect este de 1.710.800 de euro.
„Canalul de știri este un canal pur de știri pure. Nu este un canal de comentarii, este un canal care își propune să îi ofere celui care îl accesează o imagine”, a explicat Adrian Sârbu, cel care a prezentat în fața CNA cele trei proiect.
Aleph Business/Aleph Business HD, cu 70% producție proprie, pentru 55% programe de știri și un procent programe de educație, anunță o investiție de 5.457.000 de euro. Este un canal de entertainement pentru comunitatea de business.
„Orice om interesat în a avea o viață pe care și-o stăpânește din punct de vedere material. Nu sunt doar antreprenori ci și oameni care sunt la nivel de management. Pentru un om care își trăiește viața măsurat, o informație poate să fie utilă și preponderent vom avea informații utile, de la utile la generatoare de emoții. De la generatoare de interes pentru că pot avea o finalitate utilă până la informații generatoare de emoții”, a spus Adrian Sârbu.
Pentru Aleph Comedy și Alpeh Comedy HD investiția se ridică la 6.931.500 de euro. Al treilea canal este un canal pur de entertainement și este un canal care abordează esența entertainementului, comedia. Concentrat pe valorificarea resurselor de a genera umor în programe.
Adrian Sârbu a arătat că este vorba despre prima parte dintr-un grup de 5 canale care va mai inculde un canal de educație și unul de lifestyle tot sub această umbrelă Aleph.
„Aleph-ul este internetul zilei de astăzi, este un spațiu în care poți să te regăsești în spațiu și timp de fiecare dată. Va fi o platformă gen Netflix în care conținutul tuturor canalelor va fi integrat. Inițial vom pleca cu canale separate (,..) Principala noastră preocupare este și va fi concentrarea pe programele proprii. Vom încerca să-i oferim acestui public tot ce are nevoie în aceste programe”, a mai afirmat Adrian Sârbu.
Propunerea a primit șase voturi pentru și două împotrivă din partea CNA.