ProSport se reinventează ca un model de business modern

Publicat: 25 11. 2013, 20:17
Actualizat: 13 10. 2018, 02:15

Mediafax Group transforma brandul ProSport, din 9 decembrie, într-un model de business modern, oferind cititorilor săi, pe lângă experiența digitală completă și un nou format tipărit cu apariție săptămânală, ca supliment al Ziarului Financiar.

În această transformare, ProSport continuă să fie alături de sportivii nostri și să prezinte pasiunea, sacrificiul și perseverența lor.

„Echipa ProSport și-a fixat obiective importante pentru perioada următoare, iar schimbarea modelului de business reprezintă o adevărată provocare. Ne vom concentra pe tot ceea ce înseamnă digital și ne vom adresa și mai mult decât până acum practicanților de sport, pe care îi așteptam în continuare la evenimentele noastre. Trebuie să ne reinventăm și o vom face împreună cu sutele de mii de oameni care ne citesc și ne privesc zilnic”, declară Lucian Lipovan, redactor șef ProSport.

„Viitorul acestui produs este în digital, iar experiența Gândul, care, în doar doi ani, a devenit unul dintre cele mai importante siteuri din România, ne face sa fim încrezători că vom putea repeta succesul și cu brandul Prosport”, declară Orlando Nicoară, CEO Mediafax Group.

Cu o istorie de peste 15 ani pe piața media românească, ProSport este ziarul de sport care a inovat mereu și a schimbat modul de a scrie despre sport: primul ziar full color, primele ediții în străinătate, primele ediții la stadion, primul ziar 3D.