Prima pagină » Știri » RATB înlocuiește cu microbuze autobuzele de pe mai multe linii. Care sunt traseele

RATB înlocuiește cu microbuze autobuzele de pe mai multe linii. Care sunt traseele

RATB înlocuiește cu microbuze autobuzele de pe mai multe linii. Care sunt traseele
RATB plănuiește să înlocuiască autobuzele de pe mai multe linii de transport, care au înregistrat un flux redus de călători, cu microbuze.

„2016 reprezintă un an de echilibru, în sensul că vom reuși să revenim cu parcul de vehicule la nivelul normal. Le vom scoate din imobilizare pe cele defecte. În ultima parte, am scos din imobilizare aproape 200 de vehicule care pot circula, cu ușoare reparații, pe străzile Capitalei. Cu acestea vom putea să facem față condițiilor de pe traseu. Totodată, simțim nevoia reorganizării rețelei de transport. Avem în planul de investiție cumpărarea unor autobuze de capacitate medie, gen microbuze, pentru a înlocui autobuzele clasice pe traseele cu un flux redus de călători, precum liniile 106, 124, 125, 185 sau liniile de noapte, precum și pe străzi care nu pot susține traficul greu”, a declarat, pentru Ring.ro, Constantin Tobescu, șeful Serviciului de Comunicare al RATB.

De asemenea, principalele vehicule pe care regia de transport intenționează să le modernizeze în acest an sunt tramvaiele. Totodată, RATB vrea să construiască un tramvai în uzina proprie.

Capitala a avut, în 2015, în exploatare două autobuze electrice, care, deși sunt performante și prietenoase cu mediul, nu reprezintă momentan o soluție.

„Anul trecut am avut două tipuri de autobuze electrice care, din punctul nostru de vedere, s-au comportat foarte bine. Au circulat pe trasee cu un flux mare de călători, liniile 381 și 104, însă problema acestora o reprezintă autonomia. Nu pot circula mai mult de maximum 200 de kilometri și trebuie să se întoarcă la unitatea de exploatare pentru a le fi reîncărcate bateriile. Un autobuz face minimum 250 de kilometri, maximum 400 pe zi, de două ori mai mult decât unul electric, aceasta este principala problemă. Cel de-al doilea inconvenient îl reprezintă prețul dublu față de cel al unui autobuz normal”, a precizat Constantin Tobescu.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Alarma medicilor: Boala care revine și amenință bebelușii
Digi24
Avionul premierului slovac a fost puternic avariat pe aeroportul din Bruxelles: „Nu se mai poate zbura cu el”
Cancan.ro
BREAKING | Wiz Khalifa, condamnat în România la 9 luni de închisoare cu executare!
Prosport.ro
Loredana nu-și mai lasă soțul să muncească în Germania, deși e milionar, pentru că s-a plictisit de stilul de viață de acolo
Adevarul
Detaliul din biroul lui Vladimir Putin care a dat de gol o nouă minciună a propagandei Kremlinului
Mediafax
Sărbătorile dăunează grav sănătății. Ce probleme medicale riscă românii în această perioadă
Click
Ce spun psihologii despre oamenii care păstrează pungile, borcanele goale, hârtia de ambalaj „pentru orice eventualitate”
Digi24
Guvernul va achita o datorie veche de peste 30 de ani către SUA, pentru un credit folosit la importul de bumbac
Cancan.ro
A început războiul pentru averea Rodicăi Stănoiu! Moștenitorii surpriză, care i-au luat fața Puișorului
Ce se întâmplă doctore
Vremea se schimbă radical înainte de sărbători! Care sunt zonele în care va ninge abundent de Crăciun
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Un român a mers ani de zile cu o Toyota hibrid, dar nu i-a făcut niciun schimb de ulei: „Am crezut că e electrică”
Descopera.ro
Savantul care a riscat TOTUL pentru a salva omenirea
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. ION: – Părinte, am voie să mă uit după femei cu posteriorul mare?
Descopera.ro
Record absolut! Cu cât au împrumutat românii Guvernul în 2025?