Prima pagină » Știri » Război total între o ploieșteancă și McDonald’s. Ce reproșuri are clienta pentru lanțul de restaurante fast-food

Război total între o ploieșteancă și McDonald’s. Ce reproșuri are clienta pentru lanțul de restaurante fast-food

O ploieșteancă demonstrează, cu bonuri fiscale, că diminuarea TVA-ului de la 24% la 9% începând cu 1 iunie nu a presupus și ieftinirea meniurilor McDonald's, ci dimpotrivă, prețul lor a crescut.

După ce observatorulph.ro a publicat sesizarea clientei respective, McDonald’s a trimis o explicație încâlcită, care sună în felul următor: „Așa cum este menționat și în articolul publicat de dumneavoastră „Cât costă meniurile McDonald”s după scăderea TVA-ului”, McDonald’s România a redus prețurile în medie cu 12% pentru principalele categorii de produse. Tot în articolul menționat se regăsesc, de altfel, exemple din aceste categorii de produse care au beneficiat de reducere.

McDonald”s activează pe piața serviciilor de alimentație publică, de aceea trebuie luat în considerare faptul că nivelul de reducere se poate modifica considerabil în funcție de modul în care se aplică măsura în întregul sistem de producție și aprovizionare. Mai precis, pe lângă costurile interne, care presupun pregătirea și servirea produselor noastre, există costuri externe, precum cele ale furnizorilor noștri de ingrediente sau legate de logistică.

Prin urmare, întreaga gamă de produse McDonald”s a trecut printr-o serie de reduceri de preț în concordanță cu modificarile din întregul sistem de producție și aprovizionare, inclusiv promoția la care se face referire în articol. În plus, ofertele McDonald”s România sunt și rămân cele mai avantajoase pentru clienții noștri. Misiunea pe care ne-am asumat-o întotdeauna este aceea de a pune clienții noștri pe primul plan, experiența unică a acestora aflându-se la baza a tot ceea ce facem.

Totodată, rămânem fideli procesului de consolidare și dezvoltare a business-ului nostru în România, așa cum am făcut-o și în ultimii 20 de ani de activitate, timp în care am investit peste 700 de milioane de lei. Așadar, vom continua să investim în formarea celor peste 4000 de angajați, în deschiderea de cafenele McCafé, precum și în remodelarea restaurantelor noastre.”

Clienta a revenit însă cu o nouă dovadă a majorării prețurilor, însoțită de următorul mesaj: „La numai o săptămână de la așa-zisa ieftinire, McDonalds a scumpit din nou produsele sale. Meniul dublucheeseburger a fost 12.60 lei (22.05.2015), după ” ieftinire” a ajuns la 12.40 lei ( 5.06.2015), iar acum, la o săptămână, surpriză : 14.40 lei (12.06.2015)”.

foto: observatorulph.ro

Autor
Silviu Bănilă este editor la GÂNDUL.RO și are o vastă experiență, cu precădere în presa online. A absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion în anul 2006. Între ... vezi toate articolele

Citește și