Reacția Tarom după ce cursele București-Iași și retur au avut întârzieri și de trei ore

Publicat: 30 03. 2015, 17:33

Potrivit unui comunicat al Biroului de presă al Tarom, pe perioada cât au așteptat în aeroport, pasagerii cursei București-Iași-București au fost asistați de către reprezentanții companiei aeriene.

„Cursa a fost operată cu întârziere. Pasagerilor li s-au comunicat durata și motivul întârzierii și au fost asistați pe toată perioada șederii în aeroport de către reprezentanții companiei Tarom, conform reglementărilor în vigoare. Ne cerem scuze și pe această cale pasagerilor noștri și le mulțumim pentru înțelegere”, se arată în comunicat.

Câteva zeci de persoane, între care și parlamentari, au așteptat mai bine de trei ore, în aeroportul din Iași, să plece către București, după ce cursa aeriană Tarom nu a decolat către Capitală la ora 9.30, cum era programat.

Avionul București-Iași care urma să decoleze luni, la ora 8.00, de pe Aeroportul Internațional „Henri Coandă”, nu a ajuns la ora programată, astfel că nici cursa retur nu a mai putut decola din Iași la ora 9.30, conform orarului de zbor stabilit.

În aceste condiții, zeci de pasageri au așteptat în Aeroportul Iași să plece către Capitală.

Printre pasagerii blocați pe aeroport s-au numărat și mai mulți parlamentari de Iași, care intenționau să ajungă la București în cursul dimineții.

„Nu este ceață, nu plouă și nu bate vântul. Am aflat și noi că avionul de București nu a venit către Iași. Poate că ministrul Transporturilor, Ioan Rus, a constatat că sunt prea multe avioane spre Iași. Sunt mulți pasageri dezamăgiți, unii dintre ei spun că au pierdut legăturile externe”, declara senatorul PNL Mihaela Popa, unul dintre pasagerii blocați pe aeroportul din Iași.