Potrivit unor surse oficiale, specialiștii CNIAR, beneficiari ai lucrărilor, au fost mulțumiți de modul în care constructorul a realizat tronsonul și a semnat actele de recepționare.
În următoarele ore urmează inspecția tehnică în vederea recepționării pe lotul 3 al Autostrăzii.
La începutul anului, pe lotul 3 s-a mai făcut o inspecție în vederea recepției, însă CNAIR a constat probleme legate de aderență, planeitate și grosime a asfaltului.
Pe loturile 1 și 2 s-a lucrat mai încet, acestea sunt în execuție de trei ani, iar stadiul fizic este de aproape 50%.
Autostrada Sebeș-Turda va avea o lungime totală de 70 de kilometri și va traversa parțial județele Alba și Cluj.
Primul lot se întinde pe 17 kilometri, de la intrarea pe autostradă în Sebeș, până la Pârâul Iovului, după Alba Iulia. Lotul doi are o lungime de 24,3 kilometri și se întinde de la Pârâul Iovului până la intrarea în Aiud, iar lotul trei, care are 12,5 km, se întinde de la intrarea în Aiud până la Decea. Ultimul lot are 16,3 km și se termină în Turda.
Valoarea lucrărilor, fără TVA, este de 541.739.137 de lei pentru lotul 1, 549.332.393 de lei pentru lotul 2, 420.511.921 de lei pentru lotul 3, 470.004.894 de lei pentru lotul 4, toate fiind finanțate din fondul de coeziune, 85%, și bugetul de stat – 15%.