Prima pagină » Știri » Restricții de viteză pe Autostrada Arad-Timișoara, deschisă anul trecut, după ce S-A SURPAT ASFALTUL

Restricții de viteză pe Autostrada Arad-Timișoara, deschisă anul trecut, după ce S-A SURPAT ASFALTUL

Restricții de viteză pe Autostrada Arad-Timișoara, deschisă anul trecut, după ce S-A SURPAT ASFALTUL
Asfaltul pe Autostrada Arad-Timișoara, deschisă traficului în decembrie 2011, dar nefinalizată, s-a surpat la îmbinarea șoselei cu platformele a două podețe, creându-se șanțuri în asfalt, astfel că viteza a fost restricționată pe două porțiuni de aproximativ 150 de metri fiecare.

Asfaltul pe Autostrada Arad-Timișoara, deschisă traficului în decembrie 2011, dar nefinalizată, s-a surpat la îmbinarea șoselei cu platformele a două podețe, creându-se șanțuri în asfalt, astfel că viteza a fost restricționată pe două porțiuni de aproximativ 150 de metri fiecare.

Potrivit conducerii Biroului de Poliție Autostrăzi Vest, restricția de viteză a fost impusă la kilometrul 509+250 și kilometrul 519+350, pe distanțe de câte 150 de metri, aici fiind permis să se circule cu cel mult 80 de kilometri la oră, transmite corespondentul MEDIAFAX.

„Au apărut probleme la îmbinările părții carosabile cu platformele a două podețe, fapt pentru care am solicitat ca în zonă să fie amplasate indicatoare de limitare a vitezei până la remedierea problemelor. Pentru remediere, circulația va fi deviată pe o singură cale de mers, întrucât șanțurile din asfalt sunt pe toată lățimea drumului”, a declarat șeful Biroului de Poliție Autostrăzi Vest, aflat în localitatea arădeană Vinga, subcomisar Teodor Tudur.

Reprezentanții Regionalei Timișoara a Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale afirmă că asfaltul s-a surpat la îmbinările podețelor din cauza infiltrațiilor de apă, pentru că autostrada nu a fost finalizată și nu există încă pe toată lungimea drumului șanțuri laterale de scurgere.

Antreprenorilor li s-a cerut ca problemele să fie rezolvate cel târziu până la finalul lunii septembrie, timp în care restricțiile vor fi menținute.

Autostrada dintre Arad și Timișoara a fost deschisă traficului în decembrie 2011, dar termenul de finalizare a lucrărilor a fost prelungit de mai multe ori, noul termen fiind 30 septembrie 2012.

De la deschiderea circulației și până la recepționarea lucrărilor, pe această autostradă viteza maximă permisă este de 100 de kilometri la oră, față de 130 cât prevede legea.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
O japoneză s-a „căsătorit” cu un personaj AI creat cu ChatGPT
Digi24
Vladimir Putin, anunț în fața a sute de jurnaliști despre negocierile pentru pace
Cancan.ro
Meteorologii Accuweather, anunț de ultimă oră: Pe ce dată vine iarna în București, de fapt
Prosport.ro
Loredana nu-și mai lasă soțul să muncească în Germania, deși e milionar, pentru că s-a plictisit de stilul de viață de acolo
Adevarul
Mierea miraculoasă din România, mai puternică decât unele antibiotice. Depășește în eficiență multe produse faimoase la nivel mondial
Mediafax
Temperaturi mai scăzute și precipitații ușor excedentare în mai multe regiuni ale țării în următoarele patru săptămâni
Click
Ce spun psihologii despre oamenii care păstrează pungile, borcanele goale, hârtia de ambalaj „pentru orice eventualitate”
Digi24
Reacția Turciei după ce forțele sale aeriene au doborât o dronă care a încălcat spațiul aerian
Cancan.ro
GESTUL făcut de nepoata Rodicăi Stănoiu, după a doua slujbă de înmormântare a fostului ministru al Justiției
Ce se întâmplă doctore
Cum arată Narcisa Suciu la mai bine de 15 ani de când a plecat în Finlanda. De ce s-a reîntors în țară? E de nerecunoscut
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Mașini premium SH cu probleme. Expert: „Check engine aprins, beculețe care clipocesc...”
Descopera.ro
Savantul care a riscat TOTUL pentru a salva omenirea
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. – Ce te doare, Bulă? – Mă doare buzunarul, dom doctor …
Descopera.ro
Terra Amata, situl arheologic care spune povestea primilor ingineri ai Europei