Compania aeriană Air India a fost criticată joi de autoritățile indiene din domeniul aviației pentru felul în care a gestionat cazul unui pasager beat care a urinat pe o femeie în timpul unui zbor de la New York la Delhi.
Bărbatul care consumase alcool și-a desfăcut șlițul de la pantaloni și a urinat pe o femeie în vârstă care zbura la clasa Business, scrie NDTV.
Luminile erau stinse în momentul incidentului.
După ce și-a făcut nevoile, bărbatul a rămas parțial dezbrăcat și nu s-a mișcat din loc până când un alt pasager nu a intervenit.
Femeia s-a plâns echipajului, cărora le-a spus că hainele, pantofii și geanta ei sunt pline de urină.
Însoțitorii de bord i-au oferit un set de pijamale și papuci și i-au spus să se întoarcă la locul ei întrucât nu erau alte locuri libere pe care să poată să i le ofere.
După ce aeronava a aterizat la Delhi, pasagerul indisciplinat a fost lăsat să plece fără a fi tras la răspundere.
Potrivit publicațiilor din India, bărbatul este acum căutat de poliție, potrivit Reuters.com.
„Conduita companiei aeriene în cauză pare să fie una neprofesionistă și a dus la un eșec al sistemului”, a declarat Directoratul General al Aviației Civile (DGCA) din India.
DGCA a mai acuzat și personalul companiei Air India implicat în incident de „lipsă de empatie”, potrivit Fortune.
Air India a raportat joi un alt incident similar care a avut loc pe data de 6 decembrie în timpul unui zbor de la Paris la Delhi când un bărbat a urinat pe un scaun liber și pe pătura unui alt pasager.
În cazul acela, bărbatul a fost reținut de poliție, dar a fost eliberat la scurt timp după ce a ajuns la o înțelegere cu victima și după ce și-a cerut scuze în scris.