Șeful de la Drumuri: „Nu e treaba directorului CNAIR sau a ministrului să știe de o groapă că e existentă undeva”
„Avem în vedere măsuri de siguranță, inclusiv intensificarea controalelor cu Poliția Rutieră, în ceea ce înseamnă adaptarea vitezei la trafic și, de asemenea, măsuri compensatorii fie că vorbim de varianta de ocolire în zona Râmnicu Sărat, unde deja am trimis echipe de lucru în teren, să identificăm dacă studiul de fezabilitate anterior mai este valabil, astfel încât să-l punem în aplicare rapid”, a declarat directorul general al CNAIR, Ștefan Ioniță.
Șeful CNAIR a arătat cu degetul spre directorii regionalelor.
„O atenție deosebită am solicitat directorilor regionali, cărora le-am dat autonomie locală, astfel îmcât ei să aibă independență, să nu mai invoce tot timpul că sunt blocaje la nivel central. (…) Există, la momentul acesta, deja o descentralizare a CNAIR. Nu cred că este treaba directorului general sau a ministrului să știe de o groapă că e existentă undeva”, a mai spus Ioniță.
Ideea a fost întărită și de ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, care a afirmat, la rândul său, că a avut discuții cu directorii regionalelor și le-a trasat acestora sarcinile care le revin, dar și faptul că în situația în care nu le respectă, „vor pleca acasă”.
„Am avut, în cursul săptămânii trecute, o întâlnire și cu DRDP-urile și le-am adus la cunoștință următorul lucru: atributul lor nu este numai acela legat de deszăpezire și să plombeze o groapă sau două. Atributul lor este să monitorizeze și proiectele pe care le au în desfășurare pe raza județelor pe care le coordonează și dacă nu vor scoate aceste proiecte în termen, așa cum ne-am asumat noi la Ministerul Transporturilor să scoatem proiectele cu termene, vor pleca acasă. Nu mai tolerăm niciun fel de indolență”, a declarat Răzvan Cuc.