Prima pagină » Știri » SEO. Ce-au căutat românii pe Internet în vreme de pandemie. Produsele lipsă la raft sau matrimonialele au încins tastaturile

SEO. Ce-au căutat românii pe Internet în vreme de pandemie. Produsele lipsă la raft sau matrimonialele au încins tastaturile

SEO. Ce-au căutat românii pe Internet în vreme de pandemie. Produsele lipsă la raft sau matrimonialele au încins tastaturile

„De ce nu se găsește drojdie” sau „femei singure care caută bărbați” au fost unele dintre cele mai căutate fraze-cheie utilizate de români pentru a efectua o interogare într-un motor de căutare pe Internet, anunță o companie de promovare SEO, web design, campanii Pay-per-Click (PPC) și design grafic, într-o informare transmisă Gândul.ro.

Potrivit datelor furnizate de SEO Cupcake și care au fost extrase cu ajutorul tehnologiilor ca Google Trends, puse la dispoziție de motorul de căutare, în topul căutărilor s-au mai regăsit cuvinte sau fraze-cheie cum sunt „dex pandemie”, „drojdie uscată”, „maia de casă”, „slujbă online”, „dezinfectant mâini”, „plaquenil 200 mg”, „euthyrox 100” și „alcool sanitar”.

„Dacă am lua Facebook ca un indicator al intereselor oamenilor, cu siguranță putem spune că o parte dintre termenii căutați pe Google în perioada asta erau previzibili, cum ar fi rețeta pentru maia, tunsul acasă și chiar amenajarea unui birou, unui spațiu optim de muncă, acasă. Surpriza noastră a fost să vedem cât de mare a fost creșterea față de alte perioade.

Ne bucură însă un lucru când ne uităm la acest clasament. Oamenii sunt deschiși să învețe și sperăm că o parte din îndeletnicirile deprinse în perioada asta nu vor fi pierdute pe termen lung”, a declarat Cristian Bolocan, Head of SEO Department al firmei aminte mai sus.

Datele furnizate de compania amintită anterior au fost extrase cu ajutorul tehnologiilor ca Google Trends, puse la dispoziție de motorul de căutare. Clasamentul este cu atât mai interesant pentru comercianți și antreprenori care activează în comerțul online și nu numai.

Agenția demonstrează astfel cum pot fi identificate volumele de căutare, termenii populari într-un anumit moment, dar și sezonalitatea sau creșterea accelerată în anumite domenii.

Pe baza unor astfel de date poate fi catalogat la nivel general un grad de interes și fiecare companie și antreprenor pot acționa într-o mai bună cunoștință de cauză.

Sursa citată are peste opt ani de experiență în servicii de promovare SEO, web design, campanii Pay-per-Click (PPC) și design grafic. Agenția a furnizat de-a lungul perioadei de activitate servicii complementare pentru branduri de renume din România, de la Decathlon, Sabon și Hornbach până la Bigotti, Karpaten și Collective.