Lanțul de magazine Kaufland va pune pe rafturi permanent sosul cu usturoi de la KFC în toate magazinele din țară. Kaufland România are în prezent 121 de magazine la nivel național.
Cu peste 9 milioane de unități vândute anual în toate restaurantele KFC din România, sosul cu usturoi este unul din cele mai populare produse. Anul trecut, KFC a decis să lanseze sosul în rețeaua de magazine Lidl, pentru ca în acest an să extindă oferta și în magazinele Carrefour.
„Anul trecut am luat decizia îndrăzneață de a testa piața de retail cu un produs star, unul dintre cele mai populare în restaurantele KFC. Rezultatele bune pe care le-am avut de la lansarea produsului, prin încheierea unor parteneriate strategice cu cei mai mari jucători de retail de pe piață, ne-au încurajat să mergem și mai departe cu planul de a lista sosul cu usturoi în cât mai multe unități de vânzare din România. Astfel, anunțăm noul nostru partener – Kaufland România, alături de care vom dezvolta acest proiect și vom aduce produsul mai aproape de consumatori”, a spus Mark Hilton, Chief Executive Officer, Sphera Franchise Group.
Produsul este disponibil în recipiente de 325 gr, fiind ușor de recunoscut datorită etichetei personalizate cu imaginea faimosului Colonel Sanders și mențiunea „produs original KFC”.
Sosul cu usturoi este un produs dezvoltat exclusiv pentru fanii KFC din România și lansat în urmă cu peste 20 de ani, încă de la deschiderea primului restaurant din țară.
Sosul cu usturoi este cel mai apreciat ingredient în rețetele KFC, conform studiilor de piață.