KFC România continuă să dezvolte noi parteneriate și anunță intrarea sosului cu usturoi în rețeaua de magazine Auchan Retail România.
Cu o acoperire la nivel național în 18 județe, dintre care 33 de hipermarketuri și peste 20 de magazine de proximitate, lanțul Auchan reprezintă pentru brandul KFC un partener cu o acoperire mare, cu expertiză și experiență pe piața din România. Astfel, clienții Auchan vor putea găsi pe rafturile din magazine sosul cu usturoi, marca KFC.
„Ne bucurăm că lucrurile se află pe o linie ascendentă, unde, în mai puțin de șase luni, am reușit să legăm parteneriate durabile alături de jucători importanți din piața de retail. Sosul cu usturoi KFC devine din ce în ce mai popular, de la o zi la alta, printr-o prezență constantă pe rafturile magazinelor din toată țara. Ne face plăcere să anunțăm cel de-al patrulea colaborator, Auchan Retail, care, prin experiența sa acumulată în cei 55 de ani de existență, reușește să ofere servicii și produse premium clienților și, totodată, partenerilor”, a spus Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.
Produsul este disponibil în recipiente de 325 gr. KFC a luat decizia de a vinde sosul și în afara restaurantelor după ce a înregistrat o popularitate în rândul consumatorilor KFC : peste 9 milioane de unități sunt vândute anual, exclusiv pentru fanii lanțului de fast-food din România.