Evenimentul, ajuns la ediția a treia, va avea loc joi, de la ora 15.30, la Athenee Palace Hilton din București, sala Le Diplomate.
După succesul conferinței de anul trecut, BRAT în parteneriat cu Tailwind au decis să reia subiectul importanței datelor în automatizarea vânzărilor online, în cadrul unei ediții speciale a Zilei Cercetării Media.
În contextul creșterii volumului de investiții în publicitatea online display, în sistem automatizat, o piață dominată în acest moment de companiile globale, subiectul este de un foarte mare interes pentru piața locală: agenții de media, clienți, publisheri, jucători din zona de tehnologie.
În premieră pentru industria din România, BRAT va prezenta în cadrul conferinței rezultatele SATI (Studiul de Audiență și Trafic Internet) cu privire la utilizarea internetului în zona rurală, proiect care deschide o piață nouă pentru publicitatea online.
Alte teme care urmează să fie discutate în conferință sunt legate de provocările pe care Programmatic Trading le aduce industriei, precum și modul în care piața românească a reacționat la primul proiect local care aduce la un loc publisheri majori ce își oferă spre achiziție spațiile publicitare în sistem automatizat.
Printre vorbitorii din cadrul evenimentului se numără Oliver Pischke, Head of Digital la compania Kantar Media, Alison Fennah, Head of Research, la IAB Europe, Odysseas Ntotsikas, Managing Director al Think Digital Group (TDG) și inițiator al „Project Agora – Primele 60 de zile de Programmatic Trading”, Silviu Ispas, președintele BRAT, Arina Ureche, directorul general al BRAT, precum și lideri ai industriei locale de conținut, reprezentați ai unor mari agenții de media și clienți.
Astfel, la primul panel din cadrul evenimentului, intitulat „Publisherii din România în lupta local-global pentru bugetele de advertising”, vor participa Lucia Ciuca, directorul de marketing al eMAG, Mihai Tănase, Marketing Communication & Digital Strategy BMW România, Claudiu Pândaru, director editorial al Mediafax Group, Bogdan Prăjișteanu, Chief Commercial Officer al Antena TV Group, și Cătălin Alistari, membru al board-ului editorial al grupului Ringier România. Moderatorul panelului va fi Dragoș Stanca, Managing Partner Think Digital România.
La cel de-al doilea panel, intitulat „Automatizarea vânzărilor online: doar o nouă metodă sau o schimbare de paradigmă?”, vor participa Dan Balotescu, Managing Director Media Investment, Radu Ionescu, Managing Director al Kinecto, Cosmin Oțel, Digital Strategy Director la Initiative Media, Rareș Pivniceru, Product Development Director al Zenith România, Mihai Trandafir, Managing Director al UM România, și Alex Visa, Interaction Director for România în cadrul GroupM Worldwide. Arina Ureche, directorul general al BRAT, va modera acest panel.
Participarea la eveniment este gratuită, în limita locurilor disponibile. Înregistrarea este obligatorie și se poate realiza online: http://bit.ly/ZiuaCercetariiMedia.
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și outdoor).