Stațiunea Mamaia, la un pas de a deveni o amintire. Noile atracții din sudul litoralului românesc

Publicat: 03 08. 2015, 20:43

Herghelia Mangalia s-a redeschis pentru public acum două veri, iar de anul acesta turiștii pot alege o zi de distracție la recentul deschis aqua-park din Eforie Nord sau la parcul de avenură Paradis Land din Neptun. Iar cei în căutare de ceva deosebit, pot alege o cină romantică în vie sau o plimbare plină de adrenalină în largul mării cu velierul.

De asemenea, în Neptun a fost deschis Paradis Land, un concept de parc  potrivit mai mult pentru stațiunile de la munte: tiroliene, 14 trasee cu diferite grade de dificultate, cu biciclete în copaci, bușteni legați cu frânghii, dar și un perete pentru cățărări. Dar doar la început. De la deschidere și până aproape de sfârșitul lunii iunie, peste 11.000 de aventurieri s-au cățărat prin copaci și s-au dat cu tiroliana.

Anne Marie Rosemberg, care se trage dintr-o familie cu vechime în producția de șampanie, a venit din Franța, și-a cumpărat o podgorie în paragină la 23 August și a pus-o pe picioare. Deși nu produce vin în cantități industriale, din teascuri iese cât pentru 20.000 de sticle. De asemenea, Rosemberg organizează pentru turiști cine romantice în vie, la lumina lunii, în acordurile greierilor. 

De asemenea, de la Marina Limanu se pot închiria ambarcațiuni, prețul fiind în jur de 150 de lei de persoană. Tariful se dublează pentru turiștii care aleg să petreacă o zi întreagă, dar și o noapte la bordul ambarcațiunii.

O altă investiție, de 2 milioane de euro, a fost făcută într-un aquapark din Eforie Nord, care are o capacitate de 3.300 de locuri. Pentru 35 de lei/adult și 25 de lei/copil, turiștii pot petrece nouă ore la piscine, la barul de la piscină, pe tobogane, la restaurante sau pur și simplu pe sezlong.

Pe lângă aceste distracții, au fost investite alte milioane de euro în modernizarea sau deschiderea unor noi hoteluri sau complexe de apartamente în sudul litoralului românesc.

În ultimii ani, vânzările de pachete turistice în stațiunile din sudul litoralului au crescut constant cu 8-10% anual, în timp ce vânzările pentru Mamaia înregistrează creșteri de cel mult 2%, explică Aurelian Marin, președintele Asociației Naționale a Agențiilor de Turism, conform economica.net.