Prima pagină » Știri » Studenții Universității București au câștigat toate cele trei medalii de aur la concursul Markstrat

Studenții Universității București au câștigat toate cele trei medalii de aur la concursul Markstrat

Studenții Universității București au câștigat toate cele trei medalii de aur la concursul Markstrat
Studenți ai Facultății de Limbi și Literaturi Străine și ai Facultății de Administrație și Afaceri de la Universitatea București (UB) au obținut trei medalii de aur, maximum posibil, două medalii de argint și trei de bronz la la cea de-a 16-a sesiune Markstrat a programului Dukenet de la Budapesta.

Studenți ai Facultății de Limbi și Literaturi Străine și ai Facultății de Administrație și Afaceri de la Universitatea București (UB) au obținut trei medalii de aur, maximum posibil, două medalii de argint și trei de bronz la la cea de-a 16-a sesiune Markstrat a programului Dukenet de la Budapesta.

Echipa care a reprezentat Universitatea București a fost formată din șase studente de la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, secția Limbi Moderne Aplicate și Masteratul Cultura și Limbajul Organizațiilor Europene, respectiv Aura Ionescu (medalie de aur), Ana Onofrei (aur), Oana Zidaru (aur), Alina Violeta Popa (argint), Alexandra Badea (bronz), Alexandra Nuta (bronz) și două studente de la Facultatea de Administrație și Afaceri, respectiv Monica Dobrescu (argint) și Marenca Tomi (bronz). Echipa a fost condusă de conf. dr. Diana Ioniță și prof. dr. Magdalena Iordache-Platis, care au obținut, de asemenea, medalii de aur, se arată într-un comunicat remis MEDIAFAX, luni, de UB.

În cadrul programului Markstrat, studenții au luat parte, în perioada 26 ianuarie – 2 februarie, la 11 runde de simulare online pe probleme de marketing în limba engleză, fiind coordonați de către profesori și instructori din țările participante. Participanților le-au fost testate cunoștințele de limba engleză, limbajul terminologic specific domeniului marketing, conceptele teoretice de marketing și management, competențele IT, dar și modul de lucru în echipă, viteza și spontaneitatea luării de decizii sau găsirii de soluții, munca în regim de stres, competența de autoevaluare și de reacție în situații limită.

Strategia folosită de firma virtuală concepută de studenții Universității din București a impresionat juriul, în urma rapoartelor intermediare predate la sfârșitul fiecărei runde și a prezentării finale, se mai arată în comunicat.

La competiția de anul acesta au participat 76 de studenți și 14 cadre didactice din Marea Britanie, Germania, Polonia, Finlanda, Țările de Jos, Franța și România.

Dukenet este o rețea care a fost înființată acum 15 ani și cuprinde universități din Europa (Danemarca, Țările de Jos, Finlanda, Franța, Germania, Italia, Spania, Suedia, Marea Britanie, Norvegia, România, Polonia). Din 2008, Universitatea din București a devenit partener cu drepturi egale, urmând să trimită anual studenți la un stagiu intensiv de strategii de marketing.

Citește și