Studiu premieră: Consumatorii se așteaptă ca brandurile să introducă segmentul de wellness în strategia lor de business

Studiu premieră: Consumatorii se așteaptă ca brandurile să introducă segmentul de wellness în strategia lor de business
Studiu premieră: Consumatorii se așteaptă ca brandurile să introducă segmentul de wellness în strategia lor de business
Publicat: 19/10/2020, 15:25

Cel mai recent studiu organizat de rețeaua internațională Ogilvy cuantifică, în premieră mondială, potențialul segmentului de wellness, ca linie de creștere a business-urilor.

București, 15 octombrie, 2020 — Cu o valoare de 4.5 trilioane de dolari, la nivel mondial, economia de wellness – care crește de două ori mai rapid decât economia mondială  – este astăzi atât de puternică, încât pentru 73% dintre consumatori, la nivel global, zona de wellness devine un element esențial în strategia unui brand.

Studiul Wellness Gap realizat de Ogilvy arată, în premieră mondială, care sunt diferențele dintre așteptările consumatorilor de la branduri, pe acest subiect, și ce cred despre ceea ce le oferă brandurile raportat la aceste așteptări, cu accent pe șapte sectoare majore de business  – industria alimentară și cea de snacks, industria de skincare, cea aeriană, industria hotelieră, industria auto și cea de banking.

Ogilvy a intervievat 7.000 de consumatori din 14 țări de pe cele 4 continente pentru a descoperi cele mai recente insight-uri despre percepția asupra segmentului de wellness, în 2020.  Scopul acestui studiu este de a le oferi specialiștilor în marketing sprijinul necesar pentru a identifica noi oportunități de creștere a business-urilor, integrând corect segmentul de wellness-ul în strategiile viitoare.

Studiul a avut loc în luna aprilie a acestui an, într-un moment în care zona de wellness a cunoscut un declin rapid și o plasează pe un trend de creștere semnificativă, pe măsură ce ne apropiem de 2021.

În 2020, 77% dintre cei intervievați consideră zona de wellness ca fiind foarte importantă sau extrem de importantă. Și își doresc mai mult: 80% dintre oameni vor să aducă îmbunătățiri acestui aspect al vieții lor, 75% consideră că brandurile pot să facă mai mult în această direcție și doar 46% consideră că brandurile acordă importanța necesară acestui aspect al vieții consumatorilor.

„Noul context ne-a făcut să simțim o nevoie mai profundă de a avea grijă de noi și de cei din jur, sub toate aspectele, de la sănătatea fizică la cea emoțională.  Ceea ce reconfigurează noțiunea de wellness, precum și raportarea la acest segment al vieții noastre. Acest studiu atestă că ceea ce am simțit cu toții devine un mindset global. Studiul confirmă că așteptările pe care le au consumatorii din partea brandurilor, pe acest subiect, sunt mult mai complexe decât în trecut. Prin urmare, brandurile trebuie să țină cont de aceste noi realități”-  Manuela Necula, CEO Ogilvy Group România.

Orice brand poate să crească prin wellness

O altă concluzie importantă a studiului este că orice brand poate avea oportunitatea de a crește, integrând segmentul de wellness în strategia sa de business.  Wellness-ul nu mai este sectorul de lux al spa-urilor și nici domeniul exclusiv al brandurilor de wellness. Consumatorii au decis aceste noi realități: soc

  • 73% spun că toate brandurile au nevoie de o strategie de wellness, ca parte din viziunea lor strategică
  • 67% consideră că ar trebui să existe mai multe opțiuni de wellness, indiferent care este produsul pe care îl achiziționează
  • 52% se așteaptă ca industriile auto, bancară și aeriană să ofere mai multe opțiuni de wellness, aproape la egalitate cu industria alimentară și de snacks (56%)

În concluzie, consumatorii se așteaptă ca orice brand să contribuie la acest aspect al vieții de zi cu zi. Iar 59% dintre ei sunt de acord că merită să plătească mai mult pentru opțiuni de wellness.

Noi frontiere ale zonei de wellness 

În vreme ce hrana sănătoasă, somnul și timpul alocat relaxării rămân prioritățile majore ale zonei de wellness, la nivel global, datele acestui studiu relevă o mai mică concentrare asupra propriei persoane. În 2020, wellness-ul se definește, printre altele, prin câteva aspecte speciale: zona fizică, zona psihică si cea socială. Tot mai mulți oameni spun că nu se mai simt bine dacă nu au sentimentul de conexiune și de contribuție la o misiune mai profundă, aceea de a face lumea un loc mai bun.

Autenticitatea în slujba oportunităților de creștere

Doar 41% dintre respondenți consideră că brandurile care fac promisiuni legate de wellness sunt credibile. Mai mult, 53% spun că le este greu să facă diferența între afirmații adevărate și false. Oamenii vor povești autentice, ingrediente pe care le pot înțelege ușor, beneficii pe care să le poată crede și, mai ales, branduri care își îndeplinesc promisiunile.

Economia de wellness oferă astăzi unele dintre cele mai generoase oportunități de creștere pe piețele de consum, iar  Covid-19 nu va face decât să accelereze acest fenomen. Dar, este extrem de important și de urgent să se reconsidere oferta de wellness și să se răspundă adecvat așteptărilor și nevoilor actuale ale consumatorilor.

Ogilvy România Group

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy. Compania creează experiențe si platforme de comunicare personalizate care răspund celor mai specifice nevoi ale brandurilor, prin următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence și digital transformation. Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy România dezvoltă campanii de comunicare, atât la nivel local, cât şi la nivel international, precum Kimberly Clark, Dr. Oetker, Berlin – Chemie, Dr. Max,  Globalworth, Leroy Merlin, Bayer, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo şi multe alte branduri de renume. Mai multe despre proiectele și campaniile dezvltate de Ogilvy România sunt disponibile aici

Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
Filmul crimei din Brăila. Doctorița a fost ucisă în 33 de secunde. Cum a încercat...
LIDL, prima reacție după ce Sânziana Negru și Ștefan Floroaica au aruncat la gunoi produsele...
FOTO. Sorana Cîrstea, apariție incendiară, într-o rochie verde transparentă, care a lăsat la vedere poate...
Andrei Versace a sunat la Ambulanță, înainte să fie găsit mort în casă: "A avut...
Restaurantele din Paris, pustii ca în pandemie înainte de Jocurile Olimpice. Proprietarii sunt furioși: „O...
DEZVĂLUIRI NOI | Ce au descoperit legiștii sub unghiile Marinei, dentista din Brăila. Cât ar...
Mantea și-a dezvăluit DIETA specială pe care o respectă! Arată fabulos la 38 de ani
Vremea se schimbă radical în România, de la mijlocul săptămânii. ANM a emis prognoza meteo...
Doctorița Gavril, ucisă în 30 de secunde! Filmul complet al crimei din Brăila
„Zici că noi alegem președintele în America” Dan Negru vorbește despre prioritățile românilor după anunțul...
Au peste 40 de ani, dar arată ca la 20. Ele sunt vedetele pentru care...
Cele mai ieftine SUV-uri cu transmisie automată. Care sunt rivalii lui DUSTER?
Bombardiere americane sosesc în România pentru misiunea Bomber Task Force 24-4. Acestea au fost interceptate...
Eveniment RAR deasupra Antarcticii! S-a întâmplat BRUSC
Românii sunt verificați. ANAF face măcel. Este obligatoriu în România
Daniela Condurache, tarif de lux. Cât încasează la un eveniment
Imagini din apartamentul în care Andrei Versace a fost găsit fără suflare. Ce se observă...
Bombă în cazul morții lui Andrei Versace
Cât au plătit Tavi Clonda și Gabriela Cristea pentru o cursă de la aeroport la...
Cine sunt părinții lui Andrei Versace și cu ce se ocupă? Povestea unui imperiu imobiliar...
BANCUL ZILEI. Costică îl întreabă pe Mitică: –De ce porți verigheta pe mâna cealaltă?
Telescopul Hubble urmărește materia întunecată din galaxii cu ajutorul stelelor