Sute de elevi vizitează gratuit muzeele Capitalei în „Săptămâna altfel”

Publicat: 27 03. 2013, 13:07
Actualizat: 04 07. 2013, 00:03

Patru sute de elevi ai claselor a IV-a din școlile din Sectorul 4 al Capitalei vizitează gratuit Muzeul Militar Național, Muzeul „Grigore Antipa” și Muzeul Tehnic „Dimitrie Leonida”, în cadrul programului „Să știi mai multe, să fii mai bun”, cunoscut anul trecut ca „Săptămâna altfel”.

Săptămâna 1-5 aprilie este dedicată activităților extracurriculare și extrașcolare, în cadrul programului „Să știi mai multe, să fii mai bun!”.

În perioada 28 martie – 5 aprilie, la inițiativa primarului Cristian Popescu Piedone, 400 de elevi ai claselor a IV-a din școlile din Sectorul 4 vor vizita Muzeul Militar Național, Muzeul „Grigore Antipa” și Muzeul Tehnic „Dimitrie Leonida”, se arată într-un comunicat al Primăriei Sectorului 4.

Elevii vor avea astfel posibilitatea să vadă obiecte despre care au studiat în cadrul orelor de profil, muzeul fiind locul unde documentarea practică poate fi făcută într-o manieră atractivă și accesibilă, au precizat reprezentanții Primăriei Sectorului 4.

Printr-o hotărâre din 28 februarie, Consiliului Local Sector 4 a decis alocarea sumei de 6.334 de lei pentru implementarea acestui program, transportul elevilor urmând să fie asigurat gratuit, prin Regia Autonomă de Transport București.

Totodată, în cadrul programului „Să știi mai multe, să fii mai bun”, 70 de liceeni din Sectorul 4 vor participa în 5 aprilie la seminarul „‘Împreună stopăm violența din școli”, organizat la Palatul Parlamentului de către Primăria Sectorului 4, în parteneriat cu Poliția Capitalei și Asociația Dialog și Solidaritate a Avocaților din București. Elevii, însoțiți de cadrele didactice, vor vizita apoi Palatul Parlamentului.

Programul „Școala altfel” a fost organizat în premieră anul trecut, de către Ministerul Educației, în săptămâna 2-6 aprilie. Programul este dedicat activităților educative extrașcolare, principalul obiectiv fiind implicarea elevilor și a profesorilor în activități de educație non-formală, care să pună în valoare talentele, preocupările și competențele elevilor, în domenii cât mai diverse și interesante.