Prima pagină » Știri » Tăriceanu, explicații după ce a spus că un bilet de autobuz în Capitală costă 3 lei: „Nu vreau să ascund, de la 18 ani mi-am luat carnet de motocicletă”

Tăriceanu, explicații după ce a spus că un bilet de autobuz în Capitală costă 3 lei: „Nu vreau să ascund, de la 18 ani mi-am luat carnet de motocicletă”

Candidatul ALDE la Primăria Capitalei, Călin Popescu Tăriceanu, a venit cu explicații, după ce a declarat, recent, că un bilet de autobuz în București costă 3 lei (când, de fapt, acesta costă 1,3 lei/călătoria).

Tăriceanu a declarat la Digi24 că o călătorie cu STB costă 3 lei, în loc de 1,3 lei. Fostul premier a lămurit însă situația la interviurile Libertatea și a explicat că nu folosește transportul în comun.

De la 18 ani conduce motocicleta

„Nu vreau să ascund, nici să fac falsă paradă. De la 18 ani mi-am luat carnet de motocicletă. Şi un scuter. Şi de atunci, fiindcă sunt o fire independentă, nu mi-a plăcut să depind de nimeni. Nu mi-a plăcut să depind de transportul în comun”, a spus el.

Tăriceanu circulă acum cu motocicleta, cu mașina sau chiar cu bicicleta, deoarece stă aproape de Parlament, iar dacă merge la biroul de la partid ar fi nevoit să schimbe un tramvai, un autobuz și să meargă și pe jos, ceea ce nu ar fi rezonabil.

„Suport rigorile traficului şi mă enervez ca toţi ceilalţi. Asta nu înseamnă că nu mă interesează transportul în comun”, a spus Tăriceanu.

În București, problema majoră a traficului este generată de cele 1,8 milioane mașini, la care se adaugă și cele aflate în tranzit, a precizat candidatul ALDE.

Soluții pentru traficul infernal din Capitală

„Sunt cei care tranzitează Bucureştiul către locul de muncă, fiindcă şoseaua de centură nu e completată. A fost începută în mandatul meu, în 2008, şi nu e gata. Ceea ce este inacceptabil”, a declarat politicianul.

„Românii sunt îndrăgostiţi de maşina lor. Îşi doresc maşină. Îşi doresc maşină nu s-o ţină în faţa casei, ci să meargă cu ea”, a spus Tăriceanu.

„În perioada care urmează va fi greu de crezut să găsim soluţii pe termen scurt. Cred că trebuie să începem să educăm bucureştii. Trebuie descurajaţi, nu forţaţi, să nu mai foloseasca maşina. Trebuie oferite soluţii alternative”, a mai comentat acesta.

Mihai a urmat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității București între anii 2009-2012, după un an petrecut la SNSPA. A lucrat la numeroase publicații, dar și în agenții ... vezi toate articolele

Citește și