„Susținem călătoriile în familie! Pe rutele Iași-Luton și București-Londra (LHR), dacă soțul plătește, soția și copiii beneficiază de o reducere de 50% din tarif. Perioada de călătorie este până la 31 octombrie. Vă așteptăm cu drag!” – este anunțul postat de compania Tarom pe Facebook, dar formularea nefericită nu a scăpat netaxată.
„Și dacă soția plătește? Și dacă am copii cu ea, dar nu suntem căsătoriți? :)) sau e o oferta «tradițională»? Vedeți, băi Tarom, de-asta vă mănâncă pe voi falimentul. Așteptați să călătorească doar ‘familia’ în care plătește doar barbatul. Ca și când femeia și copiii sunt de rangul doi. Dacă vreau să călătoresc pe această rută împreună cu partenerul meu (familie formată din persoane de același sex), beneficiem de ofertă? Ori este dedicată doar familiilor heterosexual-tradiționale? Orice echipă de Marketing poate face erori, nu este sfârșitul lumii. Recomandarea mea pentru voi, Tarom, este să ștergeți această postare și să veniți cu una gândită mai bine, mizând pe faptul că ați ascultat comunitatea și ați creat o ofertă adaptată cerințelor acestora. Va ieși o formă chiar apreciată de comunicare. Bafta pe viitor la campanii mai bine gândite”, este doar unul dintre numeroasele mesaje postate pe Facebook, înainte ca cei de la Tarom să reacționeze și să șteargă anunțul.