Prima pagină » IT&C » The Huffington Post, Le Figaro, The New York Times și Vice, la ICEEfest, în București

The Huffington Post, Le Figaro, The New York Times și Vice, la ICEEfest, în București

The Huffington Post, Le Figaro, The New York Times și Vice, la ICEEfest, în București
The Huffington Post, Le Figaro, The New York Times și Vice, la ICEEfest, în București

Evenimentul va avea loc la Grand Cinema & More, din Băneasa Shopping City.

În prima zi, pe 11 iunie, de la ora 9.15, în cadrul sesiunii ”Quality content in the digital age” („Conținut de calitate în era digitală”), vor vorbi Koda Wang, COO al The Huffington Post, și Jean-Christophe Demarta, vicepresident Global Advertising al The New York Times.

The Huffington Post, un agregator online și blog fondat de Arianna Huffington în 2005, este considerat cel mai popular site politic din SUA și apare în top 100 site-uri de conținut la nivel global. În 2011, Huffington Post a fost cumpărat de AOL cu 315 milioane de dolari, iar, în 2012, a devenit primul produs media 100% digital din SUA care are în palmares un premiu Pulitzer. În august 2014, Huffington Post a avut 115 milioane de vizitatori unici la nivel global, prima dată când a fost depășit pragul de 100 de milioane.

În calitate de COO – Chief Operational Officier – al Huffington Post, Koda Wang se ocupă de afacerile globale ale companiei. Anterior, Wang a fost general manager al afacerilor internaționale ale Huffington Post, ajutând la expansiunea produsului în 13 țări, care generează în total jumătate dintre vizitatori. La ICEEfest 2015, tema prezentării lui Koda Wang va fi ”Becoming a global digital media company” („Cum să devii o companie media digitală globală”).

The New York Times a fost înființat în 1851 și este supranumit ”The gray lady” (Doamna în gri) datorită stilului conservator și a imparțialității. De-a lungul istoriei, The New York Times a obținut 114 premii Pulitzer, iar, în septembrie 2014, avea un tiraj de 1,38 milioane de exemplare zilnic, fiind al doilea cel mai mare cotidian din SUA după The Wall Street Journal.

În calitate de vicepresident Global Advertising al The New York Times, Jean-Christophe Demarta supraveghează activitățile internaționale din portofoliul ziarului.

Vice – revista canadiană lansată în anii ’90, care reinventează jurnalismul pentru generația celor născuți după 2000 – vine la ICEEfest să vorbească despre modul în care internetul a schimbat fundamental modul în care tinerii consumă conținut. Ce subiecte și controverse îi preocupă și cum arată „noul jurnalism”?

De asemenea, cei care lucrează în domeniul conținuturilor (jurnalism, strategie, marketing, vânzări) și vin la ICEEfest 2015 vor fi cu siguranță interesați și de sesiunea ”The champions of premium publishing” („Campionii publicațiilor premium”), care va avea loc în cea de-a doua zi de ICEEfest 2015, pe 12 iunie, de la ora 12.00. În cadrul acesteia vor vorbi George Nimeh (Chief Digital Officer la KURIER), Victor Arbalzar Gonzalez (Head of Digital Operations la Prisa Noticias, editorul unor ziare celebre precum El Pais și AS), Bertrand Gle (New Media Director la Le Figaro) și Carsten Kritscher (Commercial Director la Vice), care vor vorbi despre provocările transformării media tradiționale, dar și despre alte teme care urmează să fie comunicate.

În plus, jurnaliștii și ceilalți participanți interesați de domeniul media de la ICEEfest 2015 au ocazia să participe la workshopul ”The challenges of content producers” („Provocările producătorilor de conținut”), care va avea loc pe 11 iunie, de la 14.30, și la care vor participa Koda Wang, George Nimeh, Victor Arbalzar Gonzalez și Carsten Kritscher.

ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – este organizat de ThinkDigital.

Bilete se găsesc pe site-ul oficial, www.iceefest.com.

Citește și