Prima pagină » Știri » ThinkDigital Romania este noul reprezentant exclusiv de vânzari online al Mediafax Group

ThinkDigital Romania este noul reprezentant exclusiv de vânzari online al Mediafax Group

ThinkDigital Romania este noul reprezentant exclusiv de vânzari online al Mediafax Group
Compania ThinkDigital Romania, parte a grupului internațional TDG, va fi, începând cu 1 ianuarie 2016, reprezentantul exclusiv de vânzari online al Mediafax Group, informează un comunicat de presă, dat publicității miercuri.

Clienții de publicitate online și agențiile de media vor avea astfel la dispoziție cel mai amplu și divers portofoliu de site-uri locale oferit vreodată în regim exclusiv pe piața digitală din România, cu 13 site-uri care au totalizat (în luna noiembrie 2015, conform SATI) peste 14,2 milioane de vizitatori unici în rețeaua Mediafax, la care se adaugă cele 25 de site-uri cu peste 19,1 milioane de vizitatori unici din rețeaua locală a ThinkDigital, oferta consolidată consemnând un nou lider detașat în clasamentul SATI.

„În condițiile în care o parte considerabilă din bugetele de advertising online sunt absorbite de playeri globali, consolidarea ofertei locale este un pas logic în maturizarea pieței. Am încredere că echipa pe care fostul nostru coleg Dragoș Stanca a construit-o ca antreprenor în ultimii ani, combinând expertiza locală cu cea a rețelei internaționale din care face parte acum, va putea valorifica la maxim efortul echipelor de profesioniști care lucrează astăzi pentru brandurile Mediafax”, a declarat Adrian Sârbu, fondator și director general al Mediafax Group.

„Când un lider în producția de conținut de calitate își unește forțele cu un grup puternic în tehnologie de marketing digital și vânzări, mesajul pe care îl dăm este clar: într-un mediu extrem de complex, industria locală nu are cum să atingă standardele globale decât prin investiții constante și prin consolidare. Sunt convins că, alături de Adrian Sârbu și de foștii mei colegi de la Mediafax, vom lansa propuneri și proiecte extrem de interesante începând cu anul care vine”, a adăugat Dragoș Stanca, partener și reprezentant al Think Digital Group în România.

„E o decizie care va avea efecte favorabile atât asupra pieței locale, cât și în performanța noastră ca și companie. Le mulțumim pentru încredere noilor parteneri de la Mediafax, precum și publisherilor locali care ne sunt alături de ani buni”, a completat Cristina Cucuiu, director general al ThinkDigital Romania.

Mediafax Group deține și editează unele dintre cele mai cunoscute branduri media de pe piața locală, precum agenția Mediafax, „Ziarul Financiar”, „Gândul.info”, „ProSport”, „The One”, „Ce se întâmplă, doctore?”, „Business Magazin” sau „Descoperă”.

TDG (Think Digital Group) activează în domeniile media și vânzări online (prin compania ThinkDigital), adtech și programmatic advertising (TailWind/Project Agora) și marketing digital (ForestView), alături de publisheri locali importanți și de parteneri globali majori precum Facebook, Skype, Shazam, DailyMotion, AppNexus ori Sizmek. Grupul are birouri în șase țări din Europa Centrală și de Est, precum și în Emiratele Arabe Unite. În România, ThinkDigital organizează și ICEEfest, unul dintre cele mai importante festivaluri internaționale dedicate Internetului care au loc în regiune.

 

Citește și