Prima pagină » Știri » Toți clienții eMag trebuie să știe asta. Ce modificări a efectuat Iulian Stanciu în 2020

Toți clienții eMag trebuie să știe asta. Ce modificări a efectuat Iulian Stanciu în 2020

Toți clienții eMag trebuie să știe asta. Ce modificări a efectuat Iulian Stanciu în 2020
Toți clienții eMag trebuie să știe asta. Ce modificări a efectuat Iulian Stanciu în 2020

Prin urmare, pentru comenzile în valoare până în 1.500 de lei, livrate în showroom, clientul trebuie să plătească o taxă de 5 lei la care se poate adăuga o altă taxă de 2,5 lei dacă plata se face în showroom, ci nu online.

Taxa de 5 lei se aplică și pentru livrările în dulapurile easybox, conform datelor de pe site-ul eMAG.

Astfel, taxa de livrare în valoare de 5 lei trebuie achitată indiferent dacă produsele sunt livrate în showroom eMag, oficiu poștal sau un dulap easybox.  Înainte de modificările de la sfârșitul lui 2019, lirarea ăn showroom și în easybox erau gratuite.

„Livrarea în showroom este gratuită pentru toate comenzile plasate direct în showroom, precum și pentru comenzile plasate online sau prin call center a căror valoare depășește 1500 de lei și care sunt achitate în momentul plasării comenzii. În cazul plăților la livrare / ridicare din showroom, se va aplica o taxă de procesare plată la livrare în valoare de 5 lei.

(…) Livrarea în easybox este gratuită pentru comenzile de minimum 1.500 de lei; costul de livrare pentru cele cu valori sub 1.500 de lei este de 5 lei pentru produsele vândute de eMAG”, conform companiei.

„La eMAG am investit în servicii care oferă valoare adăugată și care permit estimarea precisă a intervalului de livrare, informarea constantă a clientului, livrarea rapidă la easybox sau într-un interval de două ore, în București și Ilfov. Timpul scurt de livrare și predictibilitatea sunt extrem de importante pentru clienți, iar eMAG dezvoltă permanent servicii noi, menite să îmbunătățească experiența de cumpărare a clienților săi.

Livrarea rapidă și predictibilă atrage costuri mai mari, iar eMAG a subvenționat si subvenționează în continuare o parte din aceste costuri. Periodic, compania își ajustează politica de livrare pentru a răspunde nevoilor clienților săi care își doresc servicii de calitate și livrare rapidă și pentru a susține devoltarea de noi servicii, pe termen lung”, au declarat reprezentanții eMAG pentru zf.ro.

 

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Alarma medicilor: Boala care revine și amenință bebelușii
Digi24
Avionul premierului slovac a fost puternic avariat pe aeroportul din Bruxelles: „Nu se mai poate zbura cu el”
Cancan.ro
BREAKING | Wiz Khalifa, condamnat în România la 9 luni de închisoare cu executare!
Prosport.ro
Loredana nu-și mai lasă soțul să muncească în Germania, deși e milionar, pentru că s-a plictisit de stilul de viață de acolo
Adevarul
Detaliul din biroul lui Vladimir Putin care a dat de gol o nouă minciună a propagandei Kremlinului
Mediafax
Sărbătorile dăunează grav sănătății. Ce probleme medicale riscă românii în această perioadă
Click
Ce spun psihologii despre oamenii care păstrează pungile, borcanele goale, hârtia de ambalaj „pentru orice eventualitate”
Digi24
Guvernul va achita o datorie veche de peste 30 de ani către SUA, pentru un credit folosit la importul de bumbac
Cancan.ro
A început războiul pentru averea Rodicăi Stănoiu! Moștenitorii surpriză, care i-au luat fața Puișorului
Ce se întâmplă doctore
Vremea se schimbă radical înainte de sărbători! Care sunt zonele în care va ninge abundent de Crăciun
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Un român a mers ani de zile cu o Toyota hibrid, dar nu i-a făcut niciun schimb de ulei: „Am crezut că e electrică”
Descopera.ro
Savantul care a riscat TOTUL pentru a salva omenirea
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. ION: – Părinte, am voie să mă uit după femei cu posteriorul mare?
Descopera.ro
Care este gradul de ocupare în hotelurile din România de Crăciun și Revelion?